Summer White

27.8.14

summer

Pokiaľ sledujete Zuzkin blog, tak isto viete, že odchádza do Austrálie. Včera sme boli spolu zapiť jej čerstvo nadobudnutý titul a zároveň sa rozlúčiť. Myslela som si, že naše stretnutie bude veľmi sentimentálne a možno si aj poplačeme, ale nejak k tomu nedošlo. :D Chvíľami som mala pocit, že som sa ocitla v Sex and the City, lebo naša konverzácia tomu dosť nasvedčovala....hlasný smiech, víno a "nestydaté" témy....veď to poznáte...také tie typické ženské kecy. :D Ach jaj....je ťažké ak vám odchádza blízka osoba a možno ju vôbec neuvidíte, ale sľúbila som si, že zmiernim svoje nákupné maniere a spravím všetko preto, aby som si našetrila na letenku a prišla na návštevu. Veď Austrália je destináciou, ktorou nikto nepohrdne, no nie? :) A žiadne tisícky kilometrov, ba ani svetelné roky, nedokážu rozdeliť pevné priateľstvo. :)

Čo sa outfitu týka, tak biele šaty som si zaobstarala z F&F a sú veľmi podobné ako tieto oranžové, ktoré mám tiež odtiaľ. Najradšej by som ich mala vo všetkých farbách, lebo tento strih mi úplne vyhovuje a dajú sa využiť naozaj na mnoho spôsobov. Ak chcem pôsobiť elegantne, skombinujem ich so sakom a balerínami, ak chcem byť sexi tak s ihličkami a ak sa chcem cítiť pohodlne, tak siahnem po koženej bunde a "ankle boots". 

IMG_9690

IMG_9722

IMG_9711
Ok, zle pozapínané remienka sú trochu fail, ale nikto nie je dokonalý. :D

white

white2

detail

dress, clutch - F&F
shoes - Zara
sunglasses - Gate

You Might Also Like

15 comments

  1. nerozdelí - nikdy, nič a nikto! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherná kabelka! veľmi ti to pristane a farby fotiek sú úžasné! :)

    http://www.thestylemon.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už som ti chcela zložiť poklonu za šaty ale tie ramienka ma dostali :D:D:D. Si pobavila :D:D:D. Ale nie, fakt nádherné šaty a veľmi ti pristanú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeráš perfektne! Tie sandálky sú super ! :P Ale veľmi pekný outfit! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. biela ma uplne opantala a tieto minimalisticke saty su velmi dobrou volbou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Timi, prosim ta odkial mas ten biely lak na nechty? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. náhodou tie ramienka tomu dodali kus originality! ;D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi veľmi ti to pristane ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte prosím ťa, aký je to rúž?

      Odstrániť
  9. Krásné fotky. BÍlá ti sluší.

    OdpovedaťOdstrániť