Bloom where you are planted

7.9.14

Je vám táto sukňa povedomá? Nuž, nemýlite sa. Isto si ju pamätáte v modrom prevedení z tohto postu. Chvíľu som uvažovala, či sa dá nazvať módnym faux pas skutočnosť, že vlastníte jeden kúsok vo viacerých farbách. Dokonca som si vygooglila na nete pomerne rozsiahlu diskusiu, ktorá sa zaoberá touto témou a musím povedať, že mi celkom odľahlo. :D Väčšina diskutujúcich sa vyjadrila, že je pre nich úplne bežné, že ak nájdu kúsok, ktorý im perfektne sadne, tak si ho kúpia vo viacerých farbách, aby ho mohli rôzne kombinovať a je jedno či sú to košele, šaty, jeansy, tielka či topánky. A dokonca to takto praktizovala aj Jackie Onassis!!! Čo si o tom myslíte vy? :)

IMG_9747

IMG_9750

IMG_9761

IMG_9782

IMG_9800

IMG_9808
skirt - Sheinside
sweater - Zara
shoes - Choies
bag - Ebay.co.uk
sunglasses - Gate

You Might Also Like

17 comments

  1. gorgeous look! love all the combination<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nevidím nič zlé na tom vlastniť jeden kúsok vo viacerých farbách, navyše ti tá sukňa skvele sedí. ;) celý outfit je tiež mega :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rozhodně si udělala dobře, je úžasná a moc ti sluší! Taky ti musím strašně pochválit vlasy - jedním slovem dokonalost!!
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si tiež nemyslím, že je to faux pas, keď ti to sedí a páči sa ti to tak prečo si to nezaobstarať vo viacerých farbách:) Sukňa je nádherná a veľmi ti pristane ten rúž. Celkovo ti tento štýl sedí. Je to krásne.

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta sukně je vážně krásná, nemůžu se rozhodnout, ve které barvě se mi líbí víc! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta sukně je fakt nádherná! :) a stejně tak celý outfit! <3

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Timea, ty si celá krásna a čím ďalej tým krajšie outfity prispievaš :) zbožňujem ťa :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj ja si kupujem hlavne saká výhradne z jednej značky a obyčajné jednofarebné tričká. Proste to sedí :D. A tvoj outfit opäť skvelý. Ja sa tu snáď v každom tvojom článku opakujem ale ty si proste úžasná, nádherná a znova si ma prekvapila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Myslím že ta sukně je krásná a perfektně ti sedne, takže není vůbec špatné mít ji ve více barvách! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásny outfit! A ja toto robím stále, že mám jednu vec vo viac. farbách :D
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gorgeous skirt !!!! Love your hair :)
    You are welcome to visit my blog www.mlleepaulettegirl.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento typ sukní Ti nesmierne svedčí. Nečudujem sa, že máš dve podobné sukne. Sama som na tom rovnako :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi pekný outfit, tá sukňa je úžasná. :)

    OdpovedaťOdstrániť