Floral Sweatshirt

15.9.14

slook2

Dúfam, že ste predĺžený víkend strávili príjemne a že ste si poriadne oddýchli, lebo ďalší sviatok je zatiaľ v nedohľadne. :D Počasie sa ako tak umúdrilo a konečne som využila deň na nafotenie outfitu. Sukňu a kabelku som si kúpila prednedávnom v New Yorkeri a keď mi prišla mikina z OASAPU, hneď som vedela, že tieto kúsky budú k sebe pasovať. Mikiny v tomto štýle sú podľa mňa ideálne pre mierne chladnejšie dni a hlavne pre tých, ktorých moc nebaví vrstvenie. Dajú sa nosiť vo voľnom čase napríklad s džínsami a teniskami a zároveň vedia pekne oživiť puzdrovú sukňu či klasické elegantné nohavice. 

sweatshirt

sweatshirt2

detail

IMG_9980

IMG_9988
sweatshirt - OASAP
skirt, bag - New Yorker
shoes - Asos
sunglasses - Gate

You Might Also Like

11 comments

  1. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Krásna, skoro som odpadla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mikina k tomu vypadá naprosto báječné! super outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mikina je krasna a takto to ani neposobi ako mikina vlastne :) Velmi sa mi to paci.

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi ti to pristane, krásne! :-) Jednoduché kúsky s niečím výrazným, to je moje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Supr, tyhle mikiny mám ráda právě takto nakombinované k elegantnějším kouskům :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vždy si taká krásna <3

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY

    MAJ SA KRÁSNE :)
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oh aká si kráásna :) a tá mikinka je uplne super!

    http://victoriamerlot.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť