Happiness comes from own actions

19.9.14

pink2

Tento týždeň ubehol ako voda. Stihla som navštíviť F&F showroom, o ktorého novinkách sa dozviete v najbližšom poste. Dva dni som strávila v Prahe a práve tu sa konal koncert Pharrella Williamsa. Som jeho fanynkou už asi od základky a vidieť ho naživo bolo pre mňa veľkým zážitkom. Roztancoval celú halu, záver zaklincoval s "Happy" a nesmeli chýbať ani konfety. Jednoducho parádička. Na druhý deň sme sa poprechádzali po Prahe, dali sme si výborný obed v talianskej reštaurácii, pobehali pár obchodov a to všetko som zvládla s boľavými dutinami a plným nosom, takže tento víkend som úplne mimo "provoz". :D Dúfam, že vy sa máte lepšie a prajem vám krásny víkend!

pink

IMG_0063

IMG_0071

IMG_0116

IMG_0111
t-shirt - OASAP
blazer - Next
pants - Zara
bag - New Yorker
shoes - Pimkie

You Might Also Like

12 comments

  1. Pěkný outfit :) Koncert musel být super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yes! Yes! Yes! Zasa si ma dostala do kolien. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné! farba nohavíc je úplne skvelá a tie boty k tomu, no paráda

    tiež som mimo provoz...ma to nejak skolilo ku koncu týždňa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna farba nohavíc, aj tie botičky sú mi sympatické :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nohavice a slip ony sú najviac krásne! <3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. celý je to perfektní! fakt krása, tohle se ti povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Timi nehrala si v sudnej sieni nahodou?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano bola som tam asi pred dvomi rokmi :D

      Odstrániť