So many shoes and only two feet

9.9.14

Aký je optimálny počet topánok, ktoré by mala žena vlastniť? Túto otázku by som si dovolila zaradiť k tým filozofickým, typu "Čo bolo prvé? Sliepka či vajce?". :D Presné číslo jednoducho neexistuje a neprišli by na to ani svetovo uznávaní odborníci. :D Nie všetky ženy preferujú vysoké opätky, niektoré majú radšej baleríny, platformy či tenisky.....no neverím tomu, že si vystačia len 2-3 pármi a takisto vám nikdy žiadna žena nepovie "Už si topánky nekúpim, už ich mám dosť." Hah. Topánky majú zvláštnu magickú moc, dokážu premeniť nudný outfit na štýlový či dokonca meniť naše pocity a nálady. Viete si predstaviť, žeby topánkový biznis skrachoval? Nehrozí! Tak čo, poznáte odpoveď na prvú vetu? :)

IMG_9818


IMG_9839

IMG_9885



legs

IMG_9911
sweater, skirt - Zara
shoes - Asos (out of stock, similar here or here)
bag - ebay.co.uk
hat - H&M

You Might Also Like

20 comments

  1. Bot není nikdy dost, natož tak pěkných, jako máš ty :) opět parádní outfit, obyčejné a přitom stylové a boží prostě!
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. najviac sa mi rata klobuk :) slusi ti, farebne rozveseluje outfit a ..sama mam teraz klobukove obdobie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásnej outfit, obzvlášť ty boty jsou top! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Outfit je super! A tá úvaha na začiatku - to ti asi nikto neodpovie :D :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rozhodně jich nikdy není a nikdy nebude dost!! :) Jakou nám přináší radost jejich koupě, či jenom to zkoušení! :)A tyhle tvoje jsou super! krásný outfit, zase.. ;)

    http://giallotulipano.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Timi, každým novým článkom si lepšia a lepšia. Tvoje outfity sa mi páčia čoraz viac. Len tak ďalej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super outfit. Najviac sa mi páči klobúk a tak trochu ti ho aj závidím. Ja už dlho nejaký hľadám a stále neúspešne :( Snáď sa mi už konečne pošťastí. A topánok nie je nikdy dosť, ani kabeliek :D

    http://blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som naň narazila úplnou náhodou, človek má šťastie keď to najmenej očakáva :)

      Odstrániť
  8. Ja som úchyl na topánky, mám veľké pochopenie pre všetky tvary, vzory, farby, prevedenia ... ale tieto sa mi teda fakt nepáčia :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je v poriadku, 100 ľudí 100 chutí :)

      Odstrániť
  9. Hezké a stylové :) A čím víc klobouků vidím, tím jsem si jistá, že nějaký pořebuji :D

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš pravdu! Nikto nemá dosť topánok :D btw. krásny outfit. Tá sukňa je dokonalá! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Překrásný outfit :) A bot není nikdy dost! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. skveláá sukna, tieto"frkane" farby velmi oblubujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jak tu bylo už řečeno-bot není nikdy dost. Určitě to platí u mě, mám jich tolik, že se je bojím spočítat..:D A pořád nemám dost. Jinak outfit je suprový, moc ti to sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wow, your outfit is superbly coordinated. I love how it's almost monochromatic except for the hat, wristband, and lips. Great photos Timbo! Keep posting :) <3

    missreverie | Fashionista NOW

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zavítala som na tvoj blog poprvýkrát a veľmi sa mi zapáčil. Keďže milujem klobúky, na outfite ma najviac zaujal samozrejme ten a ako pekne v ňom a čiernom tope vynikla tvoja farba vlasov. K topánkam, naozaj ich nebude nikdy dosť! Najlepší pocit pri nich je, keď nájdete svoju veľkosť pri topánkach, ktoré ste tak dlho chceli za super cenu! :) #nothingspecial

    OdpovedaťOdstrániť