Striped Dress

29.9.14

striped

Nemám rada pondelky...asi ako väčšina obyvateľstva, no dnes je moja nechuť o niečo miernejšia, keďže oslavujem narodeniny. Pomaly ale isto sa moje číslo blíži ku 30-tke a pravdu povediac, neviem či mám ostať v pohode alebo začať panikáriť. :D Väčšina mojich známych sú už dávno vydaté, svadbu práve chystajú, sú tehotné alebo už vychovávajú dieťa/deti. No a ja tak trochu sakramentsky zaostávam. Ešte stále neviem, čo by som v budúcnosti chcela robiť (no jasné, že niečo s módou :D), a kam vôbec môj život smeruje, resp. chcem aby smeroval. Cítim sa na 20 a psychicky možno ešte menej, veď ako sa hovorí "Vek je len číslo, zato duša ostáva navždy mladá.", no nie? :D

IMG_0265

IMG_0272

IMG_0281

IMG_0294

IMG_0289

IMG_0300

IMG_0303
dress - SHEINSIDE
shirt, boots - Zara
jacket - Reserved
bag - Mango
hat - OASAP

You Might Also Like

13 comments

  1. Nádherné! Tú kabelku by som ti najradšej ukradla :D

    http://www.thestylemon.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WAU!!! Máš dokonalú postavu.. :-) a nikdy by som nepovedala, že tvoj vek sa blíži k 30-tke.... vyzeráš tak na 20....
    a vieš ako som sa potešila keď som zbadala na instagrame, že : new post on blog si moja na blogerka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý outfit :) Vůbec bych netipla, že je ti "tolik". Nicméně, máš pravdu, je to jen číslo! A pokud se cítíš (a dokonce i vypadáš) na míň, tak není co řešit :) Všechno nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ti tipovala tak 23-24 :D Aj v mojom okoli sa to uz zacina..svadby, deti..ah.. ked som mala, predstavovala som si, ze v 26 uz budem davno vydata a s detmi a teraz sa na to vobec necitim :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kabelka je top aj celkovy outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Suprová kombinace! taky bych neřekla, že se blížíš ke třicítce! :) ...ale tím, co dělá okolí se nenech nějak tlačit do ničeho, všechno má svůj čas a ono to přijde ;) všechno nejlepší!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetko najlepšie k narodeninkám! :) Ja oslavujem zajtra a tiež mám pocit, že oproti niektorým rovesníkom zaostávam :D Poriadne to osláv :)

    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetko najkrajšie k narodkám. Neboj sa, nie si sama. Ja tiež zaostávam oproti bývalým spolužiakom. :) Kedy si mi stihla ukradnúť topánky? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super outfit!! :) A všetko naj :))
    Pozývam Ťa aj na končiacu giveaway :) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Náádherný outfit! A s těmi pocity okolo rodiny a dětí to sice ještě neznám, přece jen je mi 20. Ale už se najdou známí v mém věku, kteří mají/čekají dítě nebo jsou vdaní.. Bože, nechápu. Já budu úplně stejná jako ty, chci mít děti co nejpozději to půjde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vek sa nerieši, je to iba číslo...niektoré veci človek v živote neovplyvní, mám 32, asi na to ani nevyzerám, ale vôbec sa necítim ako zrelá osobnosť predurčená byť matkou a mám problém občas sama so sebou...:-D ale možno je to tým, že som nenarazila na niekoho, kto by zmenil môj názor a s kým by som tie deti mať chcela...nuž a kamarátky/rodičia vedia robiť vstupy do svedomia, ale životné cesty sú nevyspytateľné, takže si treba užívať prítomnosť a nemyslieť toľko na budúcnosť :-)) Outfit pekný, samozrejme!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvelý outfit! Kabelka a kožená bunda sú perfektné ! ♥

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť