White Jacket

2.9.14

burgundy

Dnes som na svoj Instagram zavesila obrázok s nasledujúcou vetou: "Hope you have an on sale and in your size kind of day!" Kúpa tejto bundy z New Yorkera úplne vystihuje spomenuté znenie. Strašne sa vyžívam v takýchto momentoch a verím tomu, že viete o čom hovorím, lebo sa to stalo snáď každej z nás. Prídete do obchodu, len tak chodíte, brázdite medzi regálmi a zrazu BUM, vidíte objekt vášho záujmu (a tým nemyslím žiadneho fešiho :D) a vaše zreničky sa hneď rozšíria, ďalej pozriete sa na visačku, kde na vás svieti skvelá cena . Teraz stačí zdolať už len poslednú prekážku a tou je nájsť vašu veľkosť...ok našli ste ju...srdce sa vám mierne rozbúši, utekáte do kabínky a ohromujúce finále zakončíte pri pokladni. Asi takto to nejak prebieha, či? :D U mňa každopádne hej! Bundu som si zobrala aj napriek tomu, že bola viditeľne zašpinená a strávila som 2 dni jej čistením. No neľutujem, lebo teraz je snáď ešte belšia ako z výroby. :D

IMG_9340

IMG_9354

detail

IMG_9430

IMG_9416
top - Sheinside
skirt, jacket - New Yorker
shoes - Zara

You Might Also Like

19 comments

  1. Bunda je do-ko-na-lá ! :) Úplne super a tie tvoje pocity poznám :P
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasna bunda! zvrsky tohto strihu ti velmi idu ;) Velmi vystizne si to opisala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bunda je uzasna... mozrm sa spytat kolko stala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je uzasna cena... ja som sa pozerala na hedno tricko ktore stalo 20 a hovorila som di ze je to za tricko a este aj z ny dost.. a potom ho zlacnili ma 5 :-)

      Odstrániť
    2. Tak to je uzasna cena... ja som sa pozerala na hedno tricko ktore stalo 20 a hovorila som di ze je to za tricko a este aj z ny dost.. a potom ho zlacnili ma 5 :-)

      Odstrániť
    3. za tričko by som toľko nedala ani ja, muselo by byť veľmi kvalitné

      Odstrániť
  4. Bunda je uzasna... mozrm sa spytat kolko stala?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som takto naposledy narazila na jedny šaty...nemám konfekčnú veľkosť, máloktoré mi sadnú, možno to niektoré poznáte - väčší zadok a žiadne prsia...no vošla som do obchodu, našla levanduľové čipkované šaty s ideálnou dĺžkou pre mňa - tesne pod kolená, ktoré boli vo výpredaji, posledný kus-moja veľkosť, sedeli ako uliate a už boli moje! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to musela byť radosť preveliká :) super

      Odstrániť
  6. Úplne nádherná si a 100%-ne dokonalá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Slevy jsou fajn no :D a ten "citát" je boží, občas se holt zadaří! Strašně ti to sluší - skvělá sukně, výrazy obličeje,ta nová bundička a barva doplňků! Fakt miluju tvý outfity :)
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ta bundička nemá chybu, moc ti to sluší! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť