Blue Sweater

5.10.14

blue

S príchodom jesene mám(e) tendenciu siahať po tmavých či neutrálnych farbách. Neviem či to spôsobuje počasie či akési neviditeľné vibrácie, no prispieva k tomu aj fakt, že v obchodoch v tomto čase žiarivé tóny neuvidíte. Možno tak okrovú, červenú či ružovú, ale aj to len na pár kúskoch. Nie je však na tom nič zlé....tak ako sa príroda pripravuje na "útlm", "utlmujeme" sa aj my a asi to tak má byť. :) Pri tomto bledomodrom svetri zo Sheinside som si povedala, že sa pokúsim ešte poslednýkrát zarebelovať. V zime ho určite skombinujem s obyčajnými čiernymi slimkami a čiernym kabátom, no tentokrát som sa chcela ešte vyhrať s farbami a skombinovala som ho s červenými nohavicami, ktoré som kúpila pred pár mesiacmi v F&F (pár kusov ešte nájdete). Prajem pozitívny štart do nového týždňa!

IMG_0398

IMG_0421

IMG_0438

IMG_0411

IMG_0482


sweater - Sheinside
pants - F&F
heels - Zara
bag - Asos (similar here or here)
sunglasses - New Yorker

You Might Also Like

7 comments

  1. vyzeráš super! :)
    a tie topánky sú úžasnéé.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och! Tie topánky! Nemám slov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty kalhoty mají skvělý střih! vypadá to úžasně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, děsně zajímavý lodičky! A moc se mi líbí tahle kombinace barev :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný svetr a naprosto dokonalé boty!! <3

    OdpovedaťOdstrániť