Camel Coat

29.10.14

IMG_1228

Camel coat alebo tzv. kabát v ťavej farbe považujem za jeden z klasických kúskov. Nenosím ho síce tak často, no patrí k mojim obľúbeným a vďaka nemu zvládam chladnejšie dni ľavou zadnou. Kúpila som ho asi pred dvomi rokmi v F&F vo výpredaji a v tohtoročnej zimnej kolekcii sa "camel coat" objavuje opäť...a dokonca aj v ružovej verzii. Takýto kabát je naozaj univerzálny, môžete ho nosiť s cigaretovými nohavicami, puzdrovou sukňou, minisukňou, šortkami či jeansami. Ja som zvolila trochu ležérny štýl v kombinácii s rolákom a boyfriend jeansami, no verím, že počas zimného obdobia sa na blogu objaví aj v iných kombináciách. 


Camel coats are classics. Although I don´t wear mine so often, it´s one of my favorites. I bought it on sale two years ago. It´s from F&F and you can find a similar one in new winter collection ... there is a pink version too. This coat is really versatile, you can wear it with cigarette pants, pencil skirt, mini skirt, shorts or jeans. To keep a casual style I combined this coat with a turtleneck and boyfriend jeans, but during winter I will try other combinations too.

detail

IMG_1251

IMG_1253

IMG_1260

detail2

IMG_1266

IMG_1333
coat - F&F
turtleneck sweater - Zara
jeans, sunglasses - New Yorker
shoes - Asos (here or here)
bag - OASAP

You Might Also Like

15 comments

  1. nádhera, tyhle ležérní kombinace miluju! taky bych si ráda konečně pořídila kabát v této barvě, ale ráda bych ho vychytala ve slevách :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší ti to, moc se mi k tomu líbí boty a verze kabátu v růžové je taky super :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna si, odkedy som pochopila, že aj jednoduché outfity sú krásne, outfit v tomto štýle je moja oblúbená kombinácia. Ten kabát je skvelý a takéto leopardie papučky hľadám už od marca, odkedy som ich videla na jednej kamoške (a vlastne odvtedy všade, len stále mi niečo nevyhovuje :) ale tieto boyfriend jeans, kabát a botičky - mňamózne ! Kočka si

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oh perfektný kabát! takáto farba ma posledných pár dní úúplne prenasleduje, takže musím zohnať nejaké čižmy v tom odtieni.
    a popravde ja by som brala aj ružový:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten je božský :) Ja hľadám nejaký kabát ale najlepše aj s kapucňou v neutrálnom odtieni...a nič! Už som zúfalá :D
    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kabatec je fajnový!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten kabát je úžasný .. presne táto farba sa mi veľmi páči ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Boyfriendy sú dokonalé! <3 Pristane ti to :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. skvely outfit, ten kabat je vazne hezky:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  11. presne takéto geniálne jednoduché outfity mi k tebe pasujú :) krása

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Camel coat je super a moc ti sluší, já ten "svůj" pořád hledám :)) jo a máš dokonalý vlasy, fakt!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tohle se ti vážně povedlo, za tenhle outfit palec nahoru!! :) kabát je vážně super!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten kabát je skvělý. Sháním na tuhle zimu taky takový. Mám doma podobnou látku, tak snad si ho stihnu ušít, než ta zima skončí :D

    OdpovedaťOdstrániť