Leather & Plaid

14.10.14

plaid

Pamätáte sa na moment, keď ste začali používať smartfón? Ja som ten svoj behom jedného dňa zahltila toľkými aplikáciami, že som už nemohla sťahovať ďalšie kvôli plnej pamäti. :D Napríklad takú aplikáciu na počítanie kalórií či na behanie som nepoužila ani raz. Asi preto, že behanie som vymenila za bicyklovanie (áno aj na to je appka) a nechcelo sa mi neustále vyťukávať do mobilu, čo som práve vložila do úst. Ďalej som objavila aplikáciu na veštenie z ruky a získala som celkom slušný prehľad, čo jednotlivé čiary znamenajú. :D Pokiaľ by som sa v budúcnosti ocitla bez práce, už viem kam bude moja kariéra smerovať. Zvyšok toho všetkého bordela tvorili rôzne fashion appky a hry, ktoré ma namiesto odreagovania vedeli skôr riadne nas*ať. :D Našťastie táto eufória z aplikácií rýchlo vyprchala a nechala som si len tie naozaj základné, ako FB, Instagram, Gmail atď...veľmi nápomocná je appka na počasie, či menštruačný kalendár :D. Dnes už existujú aplikácie pre všetky typy ľudí a s istou určitosťou by sa dalo povedať, že "Podľa appky spoznáš človeka." :D

Trochu som pátrala a našla som naozaj šialené veci. Viete o tom, že existuje aplikácia, vďaka ktorej si môžete značiť miesta, kde ste vykonali veľkú potrebu? Načo to niekomu preboha je? :D Alebo hra v ktorej vytláčate vyrážky! Tento svet ma neprestáva prekvapovať. Myslím si, že existujú appky, ktoré môžu byť pre nás užitočné, no netreba to zas preháňať a zabíjať čas pri telefóne, ak máme možnosť robiť zmysluplnejšie veci. Ktoré sú vaše obľúbené appky a ktoré najviac využívate?

Do you remember when you started using a smartphone? I was very excited and I downloaded so many applications til my SD card got full. :D I had this calory counter and jogging app and didn´t use them at all. Next, I discovered this palm reader application and I got pretty good at it. :D If I will loose my job in the future, I know where my career will continue. The rest of my apps were just random fashion apps or games that really pissed me of. :D In the end I decided to use only the basic apps, like FB, Instagram, Gmail, etc ... The Weather app or My Days app are very helpful too. ;) There are applications for all types of people, some might say: " One can know a man by his apps.":D 

I searched a bit and found a really crazy things. Did you know that there is an application that helps you track all the places you´ve pooped in the world! Like who does that??? :D Or this game called Pimple Popper! Uhhh gross! Some apps may be helpful to us, but there is no need to overdo it  and spend so much time on the phone. What´s your favorite app and which do you use at most?

IMG_0700

plaid3

IMG_0726

IMG_0738

IMG_0761

IMG_0733

shirt, skirt, sunglasses - New Yorker
bag - OASAP
shoes - ebay.co.uk
watch - Asos

You Might Also Like

16 comments

  1. ty brýle jsou skvělý! a sukně taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lovely outfit !!!! amazing style xxx
    you are welcome to visit my blog www.mleepaulettegirl.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta sukně je krásná, nemůžu uvěřit, že je z New yorkeru! Asi se tam půjdu někdy podívat :).

    Z aplikací klasicky nejčastěji používám twitter, instagram a whatsapp, na takové věci jako věštění budoucnosti nejsem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sluší ti to, já mám ještě hloupý telefon, takže appky se mě bohužel moc netýkají :D

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautful:)
    AND Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html
    xx
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teba snáď nikdy nebudem mať dosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nemám moc tyhle kožené sukně nebo kalhoty moc ráda, ale musím fakt říct, že to na tobě vypadá uplně skvěle! Košile je peckovní!

    http://ladykerstyn.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sluší ti to, já mám ještě hloupý telefon, takže appky se mě moc netýkají :D

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá sukňa je božská! To je naozaj New Yorker??
    Pri appkách som za tie základné - FB, instagram a spol mi žerú dosť času :D a ešte odporúčam TheBerry - výborné na zlý deň (alebo aj stránku pozri, ja sa tam vždy zaseknem pred spaním alebo so zlou náladou :))
    A toaletné a vyrážkové appky…no..čo k tomu dodať..to naozaj niekto aj stiahne? :D

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pekny outfit! Lenze vzdy pri tych topankach ma napadne..ci mi nebude zima..bude prsat, fukat a ja neznesiem , ak mi je zima na nohy :) Preto vzdy otalam s kupou nejakych podobnych. A appky? Klasika-gmail, instagram nesmie chybat, spravodajske aplikacie ale moja srdcovka--Pinterest :) Nedam na neho dopustit. Zobudzam sa s Pinterestom aj zaspavam. Tusim ho povysim na mojho frajera :D :)

    http://blondfeediary.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak do dažďa by som si ich určite nedávala,ale posledné týždne bolo celkom teplo a sucho, okolo 20 stupňov :) jj a pinterest zbožňujem aj ja

      Odstrániť
  11. Awesome shots :) I think you should share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hi,, i like to visit this site,, have a nice day :)

    OdpovedaťOdstrániť