Suede jacket

26.10.14

jacket

Dúfam, že ste prežili pekný a zaujímavý víkend. Ja som s priateľmi oslavovala Halloween, na ktorý sa každoročne vždy poctivo pripravujeme. Halloweenska výzdoba a dobré jedlo nikdy nesmú chýbať. Tentokrát sme mohli oslavovať o hodinu dlhšie, lebo sa posúval čas. No na druhej strane to znamená, že už o piatej poobede budeme čučať v tme. Ok...beriem na vedomie, že podaktorí ľudia žijú v oblastiach, v ktorých je tma aj pol roka, ale tí sú pravdepodobne lepšie zvyknutí. :D Každopádne nemám toto obdobie moc v láske, nakoľko sa fotenie outfitov značne komplikuje a bude obmedzené len na víkendy. :-/ Ako sa vyrovnávate s prechodom na zimný čas?

I hope you had a nice and interesting weekend. On Saturday I celebrated Halloween with my friends and this time we had an extra hour for partying, because of time change (daylight saving time). But on the other side, this means it´s going to be darker sooner. Ok ... I understand that there are people living in areas where is no sunlight for 6 months, but they are probably used to it. :D Anyway, this situation complicates my photo shoots a little bit. :-/ How do you deal with winter time change?

jacket2

IMG_1218

IMG_1118

IMG_1222

IMG_1106

IMG_1114

jacket, turtleneck - Mango
jeans - Primark
boots - Zara
bag - boohoo.com

You Might Also Like

7 comments

  1. Timi, Timi. Ty mi to asi robíš naschvál čo? Ja ti tu bundu raz ukradnem, uvidíš. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také mám Halloween ráda, ale letos jsem ho nějak nestihla. Místo toho jsme slavili přítelovy a druhý den babiččiny narozeniny :)
    Krásná bunda a kabelka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bunda a kabelka sú nádherné :) ja som víkend strávila chorá v posteli, čo je škoda, lebo som si ho predstavovala ináč. :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekna bunda, slusi ti to:)

    PS: Zbu te na svoji giveaway o svuj vlastni design case tu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší, tak bunda je krásná:) Změna času z letního na zimní mi ani tak nevadí, horší je to ale naopak. A na dobu kdy budeme vstávat za tmy a jen co vylazeme ze školy bude zase tma se taky moc netěším..:D

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta bunda je suprová :) vypadá to celé moc pěkně.

    OdpovedaťOdstrániť