Plaid & Leather & Denim

8.11.14

IMG_1591

Nerada nosím vlasy zopnuté v cope. Cítim sa príliš "odhalená" a mám pocit, že moja hlava má zvláštny tvar :D. Hold, sme predsa ľudia a žiaľ my ženy sa nezobúdzame každý deň s dokonale vytvarovaným účesom. :D Tentokrát som siahla po mojich obľúbených jesenných kúskoch - boyfriend džínsy, kožená bunda a kockovaný šál. Tartanový vzor je klasika a je typický pre jesenno/zimné obdobie. Nosíte kocku aj vy alebo ignorujete tento trend ?

I don´t like to wear a ponytail. I feel very "uncovered" and I think my head has god a strange shape. :D We are just ordinary people and women just don´t wake up every day with a perfectly styled hair. :D This time I chose my favorite autumn pieces - boyfriend jeans, leather jacket and plaid scarf. Plaid is classic and typical for autumn/winter season. Do you like plaid or do you ignore this trend?

rockn

detail

IMG_1586

IMG_1623

IMG_1599

IMG_1654
jeans, bag - New Yorker
jacket - Reserved
sweater, shawl - H&M
boots - Zara
sunglasses - Gate

You Might Also Like

23 comments

  1. hezkééé velmi!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektné zladenie! Boyfriendy , koženka a tartanový vzor a poviem ti , že k tomuto sa mi cop aj viac hodí. :) Tatranový šál mám , ale kruhový a celkom si ma motivovala ku kúpe takéhoto.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože, ty si neskutočne pekná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah vďaka, ale to si ma ešte nevidela keď sa ráno zobudím :D

      Odstrániť
  5. Timi ja tak milujem tvoj blog! :) zase nadherny outfit ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak toto je náádherné :)) úžasná kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toto je najlepší outfit, ktorý som doteraz na tvojom blogu videla! <3 Nádhera!!!
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krása, moc se mi to líbí!

    http://giallotulipano.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pěkný outfit :) šála ja skvělá a culík se mi na tobě moc líbí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sluší ti to, já pořád hledám podobnou velikánskou šálu :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pacia sa mi taketo outfity /super inspiracia na bezny den/ akurat som si kupila cierno-biele karovane ponco :)

    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvělý outfit, nadčasová kombinace...a okouzlily mě ty boty! Vypadají super :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Taky mám svou obří tartanovou šálu, do které se balím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. slusi, skvely outfit;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu,ktery konci uz za par dni. Budu rada kdyz se pridas:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tenhle styl mám ráda a tobě sedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. presne tak isto to mám s tým copom. :D skvelý šál, akurát som si jeden kockovany kúpila.

    OdpovedaťOdstrániť