Red Jacket

28.11.14

IMG_2221

Tak a konečne tu máme koniec týždňa. Práve som si spravila ovocný čaj a chystám sa pozrieť nové časti mojich obľúbených seriálov. Bude to teda riadne "dlouhá noc". Dúfam, že zajtra sa mi podarí dostať na vianočné trhy, trochu sa opiť z  vareného vína a zjesť toľko pečených gaštanov až ma bude bolieť brucho. :P Na nedeľu mám zas pre vás pripravené ďalšie video, ktoré sa bude týkať vlasov. :) A na záver pár slov k outfitu: červená bunda sa prvýkrát objavila v tomto poste a spolu so vzorovaným svetrom tvoria kontrastnú kombináciu. Koženkové legíny som našla v Primarku a kúpila som ich aj napriek tomu, že sú o číslo menšie, čo vôbec nie je na škodu...majú super sťahovaciu schopnosť. :D Prajem vám krásny víkend!

End of the week is finally here. I just made a cup of tea and I'm going to watch my favorite TV shows. It will be a long night. :D I hope tomorrow I will make it to the Christmas market, get slightly drunk and eat roasted chestnuts (yum, my favorite!). :P A few words about my outfit: the red jacket first appeared in this post and along with the printed sweater creates a contrasting combination. Faux - leather leggings are from Primark.  Have a nice weekend!

IMG_2159


1

2

IMG_2213

IMG_2172
hat - OASAP
sweater - Sheinside (sold out, but here´s also)
jacket - Stradivarius
leggings - Primark
boots - Zara
bag - New Yorker

You Might Also Like

8 comments

  1. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonaly outfit, s bundickou to vyzera genialne ;)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tak tohle je pecka! Strašně se mi líbí, jak jsi s už tak výraznou bundičkou zkombinovala výraznou mikču a ještě košili. Všechno to k sobě skvěle pasuje! Tvoje outfity mám čím dál raději! Tak hezkej víkend i tobě ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto je tvoj najprepracovanejsi a najlepší outfit chvalim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fashion and jewelry brands revealed, check out my blog for the latest trends
    http://www.ritoot.com/blog/

    OdpovedaťOdstrániť