Striped Pants

25.11.14

IMG_2074

V predchádzajúcom článku som písala o cigaretových nohaviciach a v tom dnešnom ich vidíte priamo v akcii, aj keď to zrovna zámer nebol. :) Kúpila som ich asi pred rokom vo výpredaji za 10 €. Obsahujú 50% vlny a sú pomerne hrubé, takže ich nosím aj v zimných mesiacoch. V niektorých častiach SR už dokonca stihlo nasnežiť a o necelý mesiac už máme Vianoce! Tešíte sa na predvianočné šialenstvo? :D

In a previous article I wrote about cigarette pants and now you can see me wearing them. :) I bought them about a year ago on sale for € 10. They contain 50% of wool and are quite thick, so I´m able to wear them in the winter months. Christmas is just around the corner! Are you looking forward to the Christmas madness? :D

IMG_2057

IMG_2144

stripes

IMG_2140

IMG_2063

IMG_2094

IMG_2080
pants, shawl - H&M
jacket - Reserved
sweater, rings - Primark
shoes - Asos
bag - ebay.co.uk
sunglasses - Gate


You Might Also Like

9 comments

  1. kalhoty vypadají skvěle, tenhle střih ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. strih nohavic je super...neviem sice, ci sa mi az tak paci ten tenky pasik, ale celkovo outfit je velmi pekny - moja oblubena farebna kombinacia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super look:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. najviac sa mi páči šál a bunda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ako vždy - dokonalý outfit! ;)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love everything in this outfit - from stacked rings to slipons! Very nice!



    http://jeansandroses.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fuha, tak z tohto outfitu by som chela vsetky kusky mat doma!!. mozem sa opytat tie nohavice si kupovala v hmci niekedy nedavno?ta ista otazka vlastne plati aj na sal... ked uz sa pytam:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ups prv citat clanok, potom pisat komentare, lesson learnt.:)

    OdpovedaťOdstrániť