White Coat + OPTI24.sk GIVEAWAY

1.11.14

2

Neviem či ste to postrehli, no málokedy sa fotím bez okuliarov. A je jedno či svieti slnko, je zamračené, prší, sneží alebo fúka silný vietor. Niekedy si ich nechávam na očiach aj keď som vnútri v budove, lebo neznesiem umelé osvetlenie. No ale ako vysvetlíte ľuďom naokolo, že sa nesnažíte hrať na žiadnu herečku či inú celebritu, len máte jednoducho prehnane citlivé oči?! :D Je to ako boj s veternými mlynmi a riešenie takýchto hlúpostí je asi úplne zbytočné. Pred odchodom z domu sa musím vždy uistiť, že mám v kabelke slnečné okuliare. Bez nich som ako krtko a neustále vrásčim čelo. Kedysi som si vystačila s dvomi typmi okuliarov (jedny aviatory, jedny wayfarery) a nič som neriešila. Za posledných niekoľko mesiacov mi však pribudlo celkom dosť okuliarov (a nejaké som stihla aj zničiť samozrejme :D) a naozaj ma baví, ak ich môžem ladiť k outfitom. Tieto elegantné okuliare sú z Opti24 a na ich online stránke nájdete širokú škálu sortimentu tohto druhu. Od dioptrických okuliarov, cez slnečné až po okuliare v štýle retro. Skombinovala som ich s oranžovými šatami z F&F, biely kabátik je zo Sheinside a namiesto náhrdelníka som outfit oživila šatkou, ktorú mám zo sekáča.

(outfit som fotila pred 2 týždňami, keď bolo vonku 20 stupňov, teraz by som si von s holými nohami netrúfla :D)

IMG_0936

IMG_0943

IMG_0955

IMG_0961

IMG_0980

IMG_0949

IMG_0962

IMG_0965

dress - F&F, coat - Sheinside, scarf - second hand, shoes - OASAP, watch - Asos, sunglasses - Opti24

______________________________________

Teraz aj vy môžete súťažiť o jedny okuliare v hodnote do 69,90 € podľa vlastného výberu! Stačí ak splníte nasledujúce podmienky:

1. Kliknite na tento link, odpovedzte na jednoduchú otázku a vyplňte vaše údaje (meno, email)
2. Lajkujte Timea-Timbo na FB

Víťaz súťaže bude vyžrebovaný 7.11.2014!

(* Giveaway je platná len pre SK a CZ súťažiacich )

IMG_1054

IMG_1041

IMG_1049

IMG_1060

IMG_1061



You Might Also Like

12 comments

  1. Moc ti to sluší, ty brýle jsou krásné :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná si celá, fakt neviem čo mám pochváliť skôr. Tá oranžová ti nesmierne sekne a ten kabát aj s topánkami ti určite ukradnem niekedy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší, ten šátek a boty outfit úžasně doplňují! A brýle jsou krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásný :) ten šátek je k tomu perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kabátik je fantastický! <3 GA je skvelá a už som sa zúčastnila :3 Tak dúfam, že aspoň niečo niekedy vyhrám :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vypadáš kouzelně. miluju ty šaty a sako!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great look:))))

    http://fashion--picture.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mňa hodne zaujíma tá kabelka :-) odkiaľ je prosím? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. posielali mi ju z jednej stránky, ktorá už žiaľ neexistuje ale nájdeš ju na ebay, len v inej farbe :)

      http://www.ebay.co.uk/itm/390552890877?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=660118453345&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Odstrániť