Grey Jacket

4.12.14

IMG_2275

Veľmi som sa potešila, keď mi konečne dorazil domov tento kabát z Oasap. Kabát v sivej farbe ešte nemám a vôbec mi nevadí, že nie je taký hrubý. Zima v Bratislave je dosť mierna a Vianoce zrejme oslávime na blate. :-/ A dnes som sa vďaka novej kolekcii F&F preniesla do teplých letných dní, ale o tom viac v budúcom článku. :)

IMG_2250

1

IMG_2271

2

IMG_2278

IMG_2326

beanie - Primark
sweatshirt - OASAP
coat - OASAP
shawl, jeggings - H&M
boots - Zara
bag - sammydress.com

You Might Also Like

11 comments

  1. super outfit! Jednoduchý, pohodlný a chic na každý den, takové mám ráda! ;)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No parádní kombinace! Taška a kabát jsou nej. :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší, ten kabát je super a hrozně se mi k němu líbí ta výrazná šála

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Překrásná :) outfit mi vyrazil dech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš nádherné fotky a krásny štýl. A sivý kabát je úžasný - aj keď ja v poslednej dobe milujem sivú a každý kúsok v tejto farbe je podľa mňa najkrajšína svete :)

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvělý jako vždycky :) tvoje outfity mě fakt baví :) kabát je úžasnej, taky bych si jeden v šedé barvě chtěla pořídit :) a supr čepka!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dokonalá :) Kabátik aj šál by som hneď brala :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť