HAIR CHALK simple & easy + VIDEO, PasteloveFarby.sk

1.12.14

IMG_2236

Keď mi prišla ponuka z pastelovefarby.sk vyskúšať si farebné kriedy na vlasy, vôbec som neváhala a ihneď som prikývla. Je to už 6 mesiacov čo som na vlasy nepoužila žiadnu farbu a nechávam ich na pokoji, len nech si rastú. :) Po toľkých rokoch neustáleho farbenia si predsa zaslúžia pokoj. 

IMG_0575

Jeden z dôvodov prečo som si kriedy vybrala je aj ten, že vlasy po ich nanesení netrpia, nakoľko obsahujú prírodné minerály. Farby sú zdravotne nezávadné a nespôsobujú alergické reakcie. Ďalším pozitívom pre mňa je, že sú ľahko zmývateľné. Predsa len pracujem na mieste, kde by som mala vyzerať "normálne", hoci tento pojem si môže každý človek vysvetliť po svojom. :D Každopádne ak ste typ človeka, ktorý cez deň seká dobrotu a večer rád vystrája, tak tieto farbičky by vám nemali doma chýbať. Skvele sa hodia na žúrky, letné festivaly či rôzne tematické akcie. :) Sú vhodné pre deti a dokonca aj pre vašich domácich miláčikov. 

V priloženom videu si môžete pozrieť krátky a jednoduchý spôsob farbenia vlasov kriedami. Enjoy!



Obchod PasteloveFarby.sk je naozaj dosť rozšírený. Kriedy si môžete nechať doručiť na dobierku poštou alebo ich vyzdvihnúť osobne vo vyše 20 mestách na SR! Mnoho ďalších informácií nájdete v sekcii "Otázky a odpovede". Farebné kriedy sú taktiež skvelým a originálnym vianočným prekvapením! Určite máte v okolí osobu, ktorá by sa takémuto darčeku potešila. :) 



You Might Also Like

3 comments

  1. Tak to je ale jiná fun =D
    A barva ti sedne ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Křídy už jsem měla taky, je to super oživení :)

    Zvu vás všechny ke mě na blog na adventní giveaway o náhrdelník z Lindexu :)

    Pieces of FRECKLED style GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, rada by som ťa pozvala na vianočnú giveaway na mojom blogu :)

    http://baribircak.blogspot.sk/2014/12/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť