Navy Sleeveless Coat

17.12.14

IMG_2572

Poviem vám, že fotiť outfit v upršanom počasí je úplne šialené. A ľudia čo ma vidia postávať v strede cesty bez dáždnika si musia klepať na čelo, či mám v hlave všetko kompletné. :D No táto "práca" ma jednoducho baví a je mi jedno či sneží, prší alebo praží slnko. Týmto by som sa chcela zároveň poďakovať všetkým fanúšikom, nakoľko moja FB stránka dosiahla vyše 1000 lajkov! Ja viem, že oproti iným blogerkám je to asi zanedbateľné číslo, no pre mňa to veľa znamená a zároveň pociťujem nutkanie stále sa zlepšovať. :)

Mojim novým prírastkom v šatníku a zároveň predčasným vianočným darčekom je táto dlhá vesta, resp. dlhý kabát bez rukávov zo Sheinside. Teploty vonku sú celkom príjemné, takže ho nosím v kombinácii so svetrom, sakom alebo tenkým kabátom. Dá sa nosiť počas bežného dňa, ale aj na slávnostnejšie akcie. Mala som ho na sebe aj počas predstavenia exkluzívnej kolekcie plesových šiat od Fera Mikloška, o ktorom sa dozviete v najbližšom poste. Enjoy!



IMG_2555

IMG_2568

2

1

IMG_2577

IMG_2619
coat - Sheinside
turtleneck - H&M
long top, shoes - Zara
leggings - Primark
bag - ebay.co.uk
sunglasses - Opti24

You Might Also Like

10 comments