Smile, happy looks good on you.

29.12.14

IMG_3137

Tento rok ubehol naozaj rýchlo. Mám pocit, že to bolo len prednedávnom čo som oslavovala predchádzajúci rok, potom prišla jar, krásne leto - navštívila som Španielsko, v Košiciach som sa opíjala so Zuz a Patrikom, jeseň bola nádherná takisto, no prešla rýchlosťou blesku a o pár dní už budeme zapíjať Nový rok. Musím povedať, že to bol dobrý rok, aj keď sa vyskytli menšie problémy, no kto ich v súčasnosti nemá? Som o rok staršia, po niekoľkých skúsenostiach múdrejšia, po skvelých zážitkoch o niečo bohatšia, no najviac si vážim to, že som zdravá, takisto ako aj moja rodina a blízki. Dúfam, že silvestrovské oslavy prežijete podľa vašich želaní a pite len toľko, aby ste si zo žúrky na druhý deň aj niečo pamätali. :D Prajem vám pozitívny štart do Nového roka, veľa sa usmievajte a pomáhajte. :)

This year has passed so quickly. I feel it was only yesterday that I celebrated the previous year, then the spring came, a beautiful summer - I visited Spain for the first time or I got pretty drunk with Susan and Patrik :D, autumn was beautiful too and in a few days we will celebrate 2015. I must say 2014 was a good year. Although there have been some problems, but who doesn´t have them? I'm a bit older, wiser (after some experiences), richer (after some adventures), but mostly I´m healthy, as well as my family and friends. I hope you will have a wonderful New Year's Eve, I wish you a positive beginning, and don´t forget to smile a lot. :) 


a

b

IMG_3052

IMG_3079

c

IMG_3082

shirt, sweater, hat - H&M, coat - Oasap, jeans - Primark, shoes - Asos, bag - New Yorker

You Might Also Like

16 comments

  1. Tiež som dnes hodnotila svoj rok a bolo toho viac než dosť. Prajem Ti všetko dobré v novom roku a ako píšeš, hlavne nech sme všetci draví :)
    Mimochodom, veľmi pekný outfit. Prvá fotka je úplne TOP!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super look! krásný botičky a klobuk! <3 :))


    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfect:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super outfit a pekne napisane :) celkom si vystihla to, ako zhrnutie tohto roka vidim aj ja ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zlato, chýbaš! ;*
    a nádherná si tu, ako asi všade :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší! Krásný rok 2015! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vžy sú aj super chvíle aj tie problémové a presne tak netreba ich nejako prežívať proste prežívať treba tie najlepšie chvíle a na ne aj spomínať už sa teším na nový rok!
    Veľmi sa mi páči tvoj štýl, blog ..neviem možno som ho už kedysi navštívila ale hneď si ťa pridám lebo sa mi tu veľmi pááči ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Such a nice look, love the coat and the hat!
    Have a happy New Year!


    http://jeansandroses.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný outfit! :) I já ti přeji jen to nejlepší do nového roku :)

    Míša z modniinspirace.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I love this clean, chic, beautiful look you put together! Happy new year!

    Dora

    http://adropofindigo.blogspot.ca/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nice outfit, love the jacket xx

    fashiontatt.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wow! :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. skvely outfit :) mas krasnej kabatek a kabelku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadáš skvěle! A pořád se divím, jak někdo může mít tak super cit pro módu :)

    OdpovedaťOdstrániť