Blue Jacket

19.1.15

IMG_3755

Ešte počas nakupovania vianočných darčekov som zablúdila do pár obchodov. Veď keď už nakupujem druhým, musím niečo drobné aj sebe. :D Promod bol jeden z mála obchodov, v ktorom už prebiehali zľavy a hneď som si z neho odniesla úzku sivú sukňu a modrý kabátik. Už v kabínke som sa radovala ako pekne k sebe pasujú. Moju radosť umocňuje aj fakt, že táto zima je v Bratislave opäť mierna a nerobí mi problém nosiť telové pančuchy s teniskami. To len moja mama zalamuje rukami a lamentuje či som normálna. No ja vravím, že otužovanie upevňuje zdravie. :D

Before Christmas I visited a few shops. Promod was one of them and I bought this gray pencil skirt and blue jacket.  I was so delighted how nicely they fit together. My pleasure is enhanced by the fact that winter in Bratislava is pretty mild and I can wear sheer tights and sneakers. Just my mom is always concerned that I´m not dressed warm enough. :D Well... I guess cold weather boosts my immune system. :D

bluelook3

bluelook2

IMG_3743

IMG_3757

IMG_3767

IMG_3762
sweater - Primark
jacket, skrit - Promod
scarf, sneakers - Asos (shoes here)
bag - H&M
sunglasses - Gate


You Might Also Like

10 comments

  1. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit...veľmi sa mi páči kombinácia farieb :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to fakt geniálne a farby spolu skvele fungujú :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sranda ako si človek zrazu blogovanim najde ten svoj vyhradeny styl :) ty si si ho uz nasla, ja ho ani neviem poriadne definovať, ale presne tak ti to pristane :) taky elegantno-konzervativny so štipkou niečoho výraznejšieho alebo niečoho "iného" (ako napr. tenisky..)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta barva ti sedne =) a je super, že je to v celém outfitu nejvýraznější kousek.
    PS: Pěkná šála.

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je bomba! Ty tenisky mi k tomu sice úplně stoprocentně nejdou, ale ani neříkám, že by se vůbec nehodily.. Každopádně z toho kabátku umírám <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Absolútne úžasná bunda. Tá farba je proste super. A aj ja bežne používam výhovorku, že otužovanie upevňuje zdravie :)

    http://katherines-glitter-circus.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť