First outfit in 2015

3.1.15

IMG_3229

Už je to po piatykrát čo oslavujem Nový rok aj tu na blogu. Odštartovala som ho v roku 2010 a odvtedy sa toho veľa zmenilo. Pestrofarebný design blogu som radikálne zminimalizovala, mizerné fotky z kompaktného fotoaparátu vystriedali trochu kvalitnejšie zo zrkadlovky (no ešte stále sa mám čo učiť), z blond som prešla na hnedú (a veru nikdy som sa necítila lepšie ako teraz!), môj štýl sa taktiež dosť zmenil, no stále ho nedokážem presnejšie definovať :D, jediné čo ostalo nezmenené je môj chlap a toho teda ani meniť nechcem (ťuk, ťuk na drevo) :D. Tak ako som sa zmenila po fyzickej stránke, zmena prišla aj po tej psychickej, čo viedlo k tomu, že som z blogu vymazala niečo vyše 200 postov. :D Keď som ich spätne čítala a videla niektoré svoje outfity, tak som len neveriacky krútila hlavou, mysliac si, že som asi v tej dobe nemala všetkých päť pohromade. :D Ale myslím si, že toto zažil už každý z nás a som zvedavá aké zmeny prinesie rok 2015. :)

It's already for the fifth time that I celebrate the New Year here on my blog. I started it in 2010 and  a lot has changed since then. The design of my blog went from colorful to minimalistic, the quality of photos changed rapidly, I turned from blonde to brunette (and honestly I´ve never felt better than now!), my fashion style changed also, the only thing what remains unchanged is my BF (no change is needed :D). I changed physically and mentally too, which has led to the fact that I erased over 200 blog posts. :D I just had to, because some of my older posts and outfits were just terrible. :D So I´m looking forward to the new changes in 2015. :)

1

2

IMG_3226

IMG_3237

IMG_3250

IMG_3304

IMG_3236

IMG_3244
sweater - Primark, coat - Zara, skirt - Promod, boots - H&M, bag - F&F

You Might Also Like

11 comments

  1. Tú sukňu Ti nekonečne závidím :3 ale si krásna :) a krásny rok 2015 Ti prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fakt sa tvoj štýl za minulý rok dosť zmenil a myslím to pozitívne. Tvoje outfity sú o dosť vyzrelejšie, sofistikovanejšie a veľmi ma bavia, takže len tak ďalej a držím palce. A všetko dobré do nového roka ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezký outfit a krásné boty! Podobné by se mi taky hodily :)

    http://behealthy-befit-now.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta sukně je úžasná, hrozně ti to sluší :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelý outfit :) a tá sukňa je nádherná.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. strašně se mi líbí tenhle typ kozaček a ta kabelka je nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť