Geometric Cardigan

22.1.15

pony

70.roky budú túto jar opäť trendy, aj keď ja som toho názoru, že "sedemdesiatky" sú večné ( a bude to moja prvá destinácia, do ktorej vycestujem, hneď ako vynájdu teleport :D). Objavili sa na prehliadkových mólach Prady, Valentina, Gucci, Vicky Beckham či Sonie Rykiel. Akonáhle som rozbalila balík zo Sheinside, ozval sa vo mne môj "free spirit" a zostavila som tento outfit v boho štýle, ktorý akosi nezapadá do okolitého prostredia, no nič sa nedá robiť. Nie vždy mám možnosť nachádzať sa v správnom čase na správnom mieste. :D

IMG_3858

IMG_3887

IMG_3879

IMG_3890

IMG_3924
cardigan - Sheinside
dress - Sheinside (similar here and here)
hat - H&M
ankle boots - Primark
bag - Sammydress

You Might Also Like

8 comments

  1. Ja osobne síce tento štýl príliš neobľubujem, no toto sa mi naozaj páči. Veľmi ti to pristane a naozaj to vyzerá skvelo :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem tento štýl :) outfit sa ti veľmi podaril :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to úplne super ten svetrík je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. parádní!!! ty řetízky jsou k tomu skvělé!!:)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tento štýl sa ti maximálne hodí, krása :)

    Na mojom blogu práve prebieha valentínska giveaway, všetci ste vítaní! ;)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám takové tušení, že tyhle cardigany budou na jaře trend, super look :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hi,, i like to visit this site,, have a nice day :)

    OdpovedaťOdstrániť