Put a belt on it

13.1.15

IMG_3719

Trend opásovaných kabátov si všímam už nejaký ten čas a konečne som sa ho rozhodla vyskúšať. Kabát mám z New Yorkera, kúpila som ho asi pred 2 rokmi v zľavách (10 €!) a opasok som vyhrabala ani neviem odkiaľ, no prekvapivé je, že ladí s rolákom (nepreháňam to už s tými rolákmi? :D). Finálny look som zaklincovala čiapkou a topánkami a lá klepáčiky na mäso. :D Čo hovoríte na módny trend kabát + opasok?

Belted outerwear is very trendy and I finally decided to try it. My coat is from New Yorker and I bought it about 2 years ago at a discount for 10 €! I guess the belt is vintage but it surprisingly matches with turtleneck. I finished the final look with a cap and ankle boots aka the meat hammers. :D Do you like the belted outerwear trend?

belt

IMG_3639

IMG_3652

IMG_3711

IMG_3659

IMG_3668
cap - Choies
coat, sunglasses - New Yorker
sweater - Zara
skirt - Missguided.com
shoes - Newlook.com
bag - second hand

You Might Also Like

14 comments

  1. dokonalosť samá! :) úžasné, mne sa takisto páčia opasky na kabátoch..;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To se mi líbí, někdy člověk vytáhne starší kousky a zkombinuje je nějak "nově" a hned to má úplně jiný šmrnc :))

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super okuliare :) A pekny opasok, mne sa opasane kabaty pacia, len je na to treba ten spravny kabat :)
    Mess in her Mind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já na to říkám, že velká paráda!!! Moc se mi tento trend líbí a taky už delší dobu vymýšlím, ke kterému kabátu to zkusit ;)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasne, ta ciapka ti velmi pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty si vždy tak dokonale upravená! :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Timi pre mňa si top slovenská blogerka! Sleduješ módne trendy, ale nemôžem povedať, že by si ich slepo kopírovala, plus nosíš úplne normálne nositeľné a dostupné veci, nie si ologovaná ako kopa iných blogeriek. Veľmi ma mrzí, že na Slovensku sa z blogovania vyžiť nedá. V zahraničí by z teba bola veľká pani blogerka :)

    http://www.thestylemon.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow toto je super!!! fakt ti to mega sekne

    OdpovedaťOdstrániť