Snowy January

29.1.15

2

Ani si neviete predstaviť, akú mám ohromnú radosť, že konečne nasnežilo! A nehľadajte v prvej vete žiadne známky irónie, myslím ju úplne vážne. :D A to že sa občas na chodníku skoro prizabijem (chodím totiž dosť rýchlo a robím veľké kroky :D) mi vôbec nevadí! Pod bielou snehovou prikrývkou vyzerá prostredie omnoho krajšie a svetlejšie, aj outfity sa dobre fotia a oveľa viac vyniknú. :) Počas upratovania skrine som narazila na túto šedú futrovanú bundu, ktorú som mala na sebe naposledy pred rokom a odvtedy som sa jej nedotkla. Dokonca som aj uvažovala, že ju predám, no rozmyslela som si to a rozhodla som sa jej dať šancu. A aby tej šedej nebolo málo, doladila som k nej jeansy spolu s rolákom a malý farebný priestor som opäť vyhradila len pre kabelku. :)

1

IMG_4003

IMG_4005

IMG_4007

IMG_4025

IMG_4080

IMG_4016

IMG_4019
beanie - Primark
sweater - Zara
t-shirt - Vero Moda (Asos)
boots - Asos
jeans - H&M
bag - Mango
jacket - Sheinside (sold out, similar here and here)

You Might Also Like

8 comments

  1. Wow, I love your outfit! You look favulous in this jacket and pants:) Everything looks perfect here:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné a na tvojom mieste by som tú bundičku nepredávala, pristane ti ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pěkný outfit, bunda náhodou vypadá moc dobře :) a souhlasím, taky mám ze sněhu radost!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá červená kabelka je úplne super v tom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sivú a čiernu môžem, takže pre mňa zase raz TOP. A fotky sú naozaj veľmi krásne :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekne boty i bunda, moc ti to slusi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. love this look! the jacket looks great and the red bag adds just a perfect pop of color!


    http://jeansandroses.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť