There´s so much grey to every story.

8.1.15

IMG_3442

Uvažovala som, že vytvorím čisto monochromatický outfit, ale nejak mi to nedalo. Vždy mám také to nepríjemné nutkanie, že niečo musí vynikať. Väčšinou to býva výrazná kabelka, no tentokrát som k nej zladila aj nový klobúk z Oasap. Mám odtiaľ aj hrubý čierny rolák, ktorý dosť hreje, takže nepotrebujem na seba toľko vrstviť a zaobídem sa aj bez šálu. Roláky sú občas dosť nevďačným kúskom. Nech sa snažím akokoľvek, vždy sa mi podarí zasviniť si límec od make-upu. :D Stáva sa to aj vám?

I was thinking to create a simply monochromatic outfit, but somehow I just couldn´t. I always have this uncomfortable feeling that something has to stand out, like a colorful handbag for example, but this time it´s a new hat from OASAP. The black turtleneck sweater is warm enough, so I don´t need to wear so many layers or a scarf. Turtlenecks are quite ungrateful. No matter how I try, my collar always gets dirty from my makeup. :D Does this happen to you too?

2

IMG_3425

IMG_3439

IMG_3446

1

hat - OASAP
turtleneck sweater - OASAP
coat - Pimkie
bag - Mango
jeans - H&M
shoes - Zara

You Might Also Like

6 comments

  1. nie si jediná..mne sa to stáva bežne, ešte viac to ale neznášam na bielom tričku..;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Božíííí <3 A já mám od makeupu zasviněné všechny šály, roláky nenosím, ale kdyby jo, tak by taky byly špinavé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi skvělá! Tahle šedá rozhodně nenudí!

    OdpovedaťOdstrániť