Bomber Jacket

9.2.15

IMG_4480

Prajem vám krásny zasnežený začiatok týždňa a dúfam, že ste prežili pekný víkend. :) Ja som po nedeľňajšom sánkovaní bohatšia o pár modrín a bohužiaľ sme zaznamenali aj majetkové straty - boby a sánky nevydržali rýchlostný nápor a  odišli na večný odpočinok. :D Možno je to znamenie, že sa už mám konečne naučiť lyžovať, no na lyžiach si pripadám ako nemehlo a bojím sa, žeby som aj tie zničila, prípadne že by som ja mohla skončiť v nemocnici. :D Preto som si na pozadie počítača uložila pekný citát "Always do, what you are afraid to do" a verím, že ma bude dostatočne motivovať. :) Ako odbúravate strach vy?

IMG_4392

IMG_4398

1

2

IMG_4404

IMG_4410

IMG_4419

IMG_4488
jacket - Sheinside
sweatshirt - Oasap
shirt - Primark
jeans - Zara
boots - Asos
bag - New Yorker
sunglasses - Opti24

You Might Also Like

11 comments

  1. wooow love it!!!

    http://alexandracastrog.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I'm not sure if I'll do something special, but perhaps I'll buy something super special a.ka. expensive. leezeer from get coupons promotional shopping

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice outfit:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. strašne sa mi páčia tvoje rifle!!! ;)

    Na mojom blogu prebieha valentínska giveaway o knižku od Coelha. :) Všetci ste pozvaní!
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasný outft! A dobre poznám tie modriny zo sánkovania :D Pri lyžovaní je aspoň človek obalený v niekoľkých vrstvách... A veľmi pekný citát na pozadie!
    Krásny zvyšok dňa!

    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvělý outfit! a tyhle sluneční brýle ti dost sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť