Camel & Pink

22.2.15



IMG_4906

Táto sobota bola pomerne teplá a hlavne slnečná. Presne takto si predstavujem typický jarný deň, ktorý volá po farbách. Ružovú sukňu mám už niekoľko mesiacov a bolo na čase ju vyvetrať. Bála som sa, že sa do nej po "vianočnej obžierke" nezmestím, no prekvapivo ponúka ešte dosť miesta (takže obžierka môže pokračovať, yeah :D). Zvolila som k nej oversized sveter zo sekáča (opäť dostatok miesta :D) a kabát z F&F, ktorý pôvodne patrí mojej mame, no dovolila som si ho bez opýtania požičať (aký som ja rebel!). :D Prajem pozitívny štart do nového týždňa!

pink

IMG_4897

IMG_4902

IMG_4912

pink2

IMG_4910
sweater - second hand
coat - F&F
skirt - ebay.co.uk
bag - Zara
shoes - Asos (similar here)

You Might Also Like

11 comments

  1. Timi ty si hviezda :) A ten sveter je peckový, kiežby som aj ja na taký natrafila u nás v sekáči :)

    http://www.thestylemon.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sukňa má fakt krásnu farbu a camel kabát sa mi strašne páči, to je proste klasika :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Woow such a beautiful outfit!! Xoxo


    www.alexandracastrog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sukna ma krasnu farbu a paci sa mi velmi kabelka, ale tie topanky niee.

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  5. LOVE the Outfit!!

    Greetings
    http://lisasgirlystuff.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne! tá ružová to super oživila. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To se ti povedlo, růžová s velbloudí. :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super outfit!

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť