Camel Skirt

3.2.15

IMG_4228

Oficiálne priznávam, že vážne ulietavam na puzdrovych sukniach. Minulý týždeň som sa vybrala na menší nákup s tým, že som dopredu vedela, čo chcem a potrebnú vec som si aj zaobstarala. No počas svojho odchodu som prechádzala okolo obrovskej Zary plnej zľavnených vecí. Ruku na srdce....vedeli by ste odolať? :D Odniesla som si túto sukňu v ťavej farbe a k nej ešte svetrík v rovnakom odtieni. Ale sľubujem, že sa polepším a v najbližšej dobe si už žiadnu sukňu nekúpim! :D A čo vy? Ktorý kúsok je najviac dominantný vo vašom šatníku?

IMG_4168

IMG_4170

IMG_4181

IMG_4187

IMG_4201

IMG_4194

IMG_4198
sweater, skirt - Zara
shawl - vintage
coat - New Yorker
shoes - Asos
bag - ebay.co.uk
sunglasses - Opti24

You Might Also Like

8 comments

  1. baví ma ako si stále zladená úplne do detailov, stále super vlasy, make-up, nechty :) a páči sa mi tá rafinovanosť sukne, odhaľuje tak akurát

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sa mi páči ako si zladila nechty so sukňou :) U mňa v šatníku asi najviac prevládajú rifle a najrôznejšie tričká :D

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé tá ružová sukňa tam pekne vyniká! Super! :)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta sukně je skvělá! Sama miluju tuhle barvu, takže i proto jsem v ní našla kousek sebe. každopádně ti to hrozně moc sluší! A ta šála je taky skvělá.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super outfit:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť