Embellished Skirt

15.2.15

IMG_4620


Ak by som si spravila menšiu štatistiku všetkého oblečenia, ktoré som si za posledný polrok kúpila, vyšlo by mi, že 90% vecí tvorili basic kúsky a zvyšok tie slávnostnejšie "oblečiemsitorazzauhorskýrok" kúsky. :D A jedným z týchto kúskov je aj táto sukňa, ktorá je pošitá kamienkami, takže keď kráčam, cengám ako zvonkohra. Už teraz viem, že ju moc nevynosím, pretože na denné nosenie je príliš výrazná, no mám takú menšiu zvrátenú predstavu, že ak sa raz dostanem na niektorý z fashion weekov, cinkajúca vyšívaná sukňa bude mojou kľúčovou voľbou. :D A čo vy? Máte aj vy v šatníku nejaký výrazný či extravagantný kúsok? 


IMG_4593

IMG_4609

IMG_4616

IMG_4674
skirt - Sheinside
sweater - Primark
coat - Promod
beanie - Zara
boots - H&M
bag - Asos

You Might Also Like

7 comments

  1. Love this blog and this outfit!!

    www.alexandracastrog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasna sukna :) Velmi sa mi pacia taketo kusky, no ja sa im vyhybam z tej praktickej stranky - udrzba :D

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chválim čiapku aj kabátik! <3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to spolu super :) a hrozne sa mi páči ten kabát :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasna sukne:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť