LILAC BAG

28.2.15



IMG_4966


Chodiť do obchodov a prehrabávať sa tonami vecí ma baví čím ďalej tým menej. Preto asi tak 60% svojich nákupov realizujem cez internet. Na stránkach sa orientujem pomerne rýchlo a viem aké veľkosti si mám vyberať. Stáva sa veľmi ojedinele ak musím objednanú vec vrátiť, ale aj profík sa sem tam sekne. :D Cez týždeň mi dorazili tieto krásne čižmy nad kolená, ktoré zháňam snáď celú večnosť. Páčili sa mi hlavne preto, že boli úzke a aj v priloženom videu vyzerali super. Mala som naplánované, že si ich obujem k tomuto outfitu. No vo väčšine prípadov, ak sa človek na niečo teší, príde sklamanie. Čižmy mi v oblasti stehien dosť odstávali a musela som ich vrátiť. Nakupujete cez e-shopy? Ak áno, tak ako často?

IMG_4955

IMG_4969

IMG_4979

IMG_4990

IMG_5014
sweater, jacket, skirt - Zara
shoes - Asos
bag - Primark

You Might Also Like

9 comments

  1. you look so chic!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám stejný problém - eshopy těžce vedou a převažují nad normálními obchody

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja nakupujem cez e-shopy oblečenie len občas. Skôr elektroniku a kozmetiku. Topánky by som si nikdy netrúfla objednať, mám problém kúpiť nejaké aj v normálnom obchode so skúšaním :D

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělá kombinace. Já naopak po obchodních centrech chodím hrozně ráda, ale nakupování přes internet má také své výhody. Zrovna teď jsem měla štěstí na naprosto skvělé kousky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekny outfit, skvele boty:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  7. spojení těchto barev je dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť