Long grey coat & Plaid Scarf

11.2.15

1

Vraví sa, že na všetko dobré si treba počkať. Na sivý kabát a čierny kockovaný šál som netrpezlivo čakala 3 týždne, ale nakoniec dorazili v poriadku a nesklamali. Už od začiatku som vedela, že ich chcem skombinovať s neutrálnymi odtieňmi. Pod sveter v ťavej farbe som navrstvila bledomodrú košeľu a aby horná časť tela vynikla, rozhodla som sa pre biele jeansy. Neviem ako je to u vás, no ja ich nosím aj počas zimy, pokiaľ je sucho. A na záver čerešnička na torte v podobe béžového klobúka, o ktorý som skoro prišla počas fotenia. :D Hoci mi na hlave pasuje ako riť na šerbel, so silným vetriskom si neradno zahrávať. :D
2

IMG_4504

IMG_4512

IMG_4516

IMG_4519

IMG_4526

IMG_4532

IMG_4585
coat - Sheinside
shawl - Sheinside
hat - Oasap
sweater - Zara
shirt - H&M
jeans - Primark
shoes - Asos (similar here and here )
bag - ebay.co.uk

You Might Also Like

13 comments

  1. Great outfit! you look gorge!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wooow love this post!! Beautiful outfit!!

    http://alexandracastrog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I know some really special ppl born this month. I hope you have a great month. coupon store offer codes

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalý outfit, miluju ten kabát se šálou :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. slusi;) pekny kabat:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:) Budu rada kdyz se zucastnis. xx
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fakt strašne milujem tvoje články, opäť si ma pobavila! :D veľmi sa mi páči celý outfit aj farebná kombinácia, peknéé :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. práveže som si farbila sama :)
      http://www.colormask.schwarzkopf.sk/colormask/sk/sk/home/shades/portfolio/550-Zlatohnedy.html

      Odstrániť
  8. Krasny outfit, tak teda určite sa oplatilo vyčkať kabátik a šál je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá to skvěle! Strašně se mi líbí tvůj styl :) www.keityna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť