The only drama that I enjoy is in my lashes.

5.2.15

IMG_4303

Povedzte mi, ktorá žena by netúžila po krásnych riasach? Takých dlhých a hustých, že keď zamrká tak sa aj samotný čas na chvíľu zastaví. :D No ja som si už povedala, že mám dosť maskár, ktoré sľubujú dramatický pohľad! Trvalo mi celkom dlho, kým som našla pár riaseniek, ktoré mi naozaj vyhovujú a tie aj používam. No v poslednom čase ma už nebaví ten každodenný rituál líčenia sa. Najviac času mi zaberú práve oči a povedala som si, že im musím dopriať trochu oddychu....ak sa to tak dá vôbec nazvať. Rozhodla som sa pre aplikáciu 4D mihalníc. Preto by som rada vedela, či ste si už túto procedúru vyskúšali, aké máte skúsenosti a či ste boli spokojné s výsledkom? :)

2

1

IMG_4277

IMG_4291

IMG_4299

IMG_4308
sweater - Asos (old, similar here)
shoes - Asos (sold out, similar here)
coat - OASAP
leggings - Primark
bag - New Yorker
sunglasses - Opti24
shawl - H&M

You Might Also Like

14 comments

  1. Nádherná farebná kombinácia! Veľmi vydarený outfit!
    Bohužiaľ s 4D mihálnicami skúsenosť nemám. Navyše nosím okuliare a už pri použití predlžujúcej riasenky mám problém :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak z tohohle jsem zase maximálně nadšená! Uplně mě dostala ta kombinace barev a hlavně ty boty k tomu, dokonalá směsice, která hraje dohromady a vše do sebe zapadá tak, jak by mě v životě nenapadlo! Tleskám, patříš vážně mezi nejlepší inspiraci!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší. Miluju ty boty, koukala jsem na ně na Asosu, ale připadaly mi moc široké.

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som testovala realash a po 2 mesiacoch som mala skvelé mihalnice! ale je to dlhší proces, takže ak chceš niečo hneď tak je asi lepšie tie 4D ale s tým skúsenosť nemám:/
    ináč tenisky sú k tomu úplne top! kočka si

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vlastnú skúsenosť nemám, no kamarátka má 4D riasy už dlhšiu dobu a je spokojná. Mne osobne sa to príliš nepáči, to že riasy vyzerajú ako mušie nohy a po pár dňoch pôsobia jak vyšklbané a pokrútené.
    Inak outfit veľmi pekný, tá farebná kombinácia je super :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Great look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That scarf looks amazing over the camel coat! xx

    fashiontatt.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. You have such a great sense of style! you pulled this look so perfectly!

    Liat Neuman
    Yomanchic.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jednoducho skvelá! :)

    baribircak.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Love!! the Outfit!
    Fantastic Blog - I really like it

    Greetings
    http://lisasgirlystuff.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť