The Red Bag

19.2.15



IMG_4818

Newyorský fashion week už končí a od zajtra začína londýnsky. Počas tohto obdobia sa cítim tak presýtená módou, že mi ide hlava prasknúť (aj moje srdce tíško puká závisťou :D). Toľko nádherných kúskov a  toľko novej inšpirácie! Už dlhšie uvažujem, že by som pre vás pripravila menší prehľad trendov na jar/leto 2015. Momentálne mi robí radosť táto červená krásavica, takže prvou témou budú určite k a b e l k y! Zostaňte na príjme! ;)

IMG_4802

IMG_4812

IMG_4822

IMG_4863

IMG_4866

IMG_4819
sweater - Mango
coat - OASAP
bag - OASAP
jeggings - H&M
shoes - Asos

You Might Also Like

5 comments

  1. ja nemám veľmi rada červené doplnky..ale keby bola kabela v nude, alebo hnedej- beriem aj ja:D
    a mne sa páči tvoj kabát

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kabelka a kabát sú krásna dvojka. Veľmi pekný pohodlný outfit :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný jednoduchý outfit a ty botyyyy! <3 Na článek o trendech se těšííím!
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love your style and your blog. Im so obsessed with this post. I love it !!
    ❥ ೋ.. I hope you like my blog too. ೋ.. ❥
    Sydney Sleek

    OdpovedaťOdstrániť