VYHRAJ VOLOVINU S MESUGE.SK !!! - ENDED

1.2.15

mesuge2

V spolupráci s Mešuge som si pre vás dovolila pripraviť menšiu giveaway. :) 3 výhercovia získajú Volovinu, no nie hocijakú, pretože táto volovina je veľmi užitočná a zvládne uniesť všetky vaše voloviny. :)

mesuge

Ako o Volovinu zabojovať?
1. Lajkujte Mešuge
2. Lajkujte Timea-Timbo na FB alebo na Bloggeri
3. Nechajte v komentári váš email
4. Bonusová otázka (nepovinná) : Akú najväčšiu volovinu ste vyviedli, resp. aká najväčšia volovina sa vám prihodila? :)

(GIVEAWAY platí pre SK a CZ.)

IMG_4131

IMG_4125


Výhercovia budú vyžrebovaní 6. februára 2015!!!


You Might Also Like

14 comments

  1. eva.sikelova@gmail.com
    Najvacsia volovina, vycestovala za chlapom, ktoreho som poznala len cez skype :-D nastastie to dopadlo dobre :-D ale moje buduce deti pred takymto niecim vystriham :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak túto volovinu nutne potrebujem :D zatiaľ sa mi žiadna taká volovina, ktorú by som si fakt že pamatala neprihodila, ale tak asi tie najhoršie boli pár rokov dozadu, keď som robila blbosti v alkoholickom opojení :D všetko našťastie vždy dopadlo dobre :D

    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najväčšie voloviny som nepretržite robila na štipendijnom pobyte v Káhire :D S odstupom času sú to však pekné spomienky :)

    lenka.kozon@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. timka.budzakova@gmail.com
    najväčšie voloviny robím vždy keď som s partiou v meste

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jaroslava.2S2@gmail.com , sama som veľa volovín nespravila , zato som sa , ale na niektoré prizerala a som rada že som nebola priamo zúčastnená , aj keď občas nejaký úlet je fajn :D veď nech je sranda :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. stef.dujcakova@gmail.com

    volovina ? hmm :D ked som bola malá , na cestu som kriedou obkreslila moju kamošku , položili sme tam ihličie, sviečky a plakali sme :D kazdy okolo sa pýtal,kto tam umrel :D stale sme si vymysleli meno inej kamošky :D

    mozno to nie je volovina,ale ked len tak spominam niekedy,tak pri tejto spomienke sa mi vzdy vycari usmev na tvari :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pavol.ducko@gmail.com

    Volovin som urobil vela najma v skole ked som robil zle profesorom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. trochanova.ivana@gmail.com
    voloviny robim kazdy den...uz ide len o to ci je vacsia/mensia:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. áá Mešuge, pekná giveaway :)
    dominika.kasiarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. každy deň - volovina
    a dosť často s kamošmi ...

    terka.holubova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hmm, volovín mám strašne vela až tolko, že si nemôžem spomenúť na tú najväčšiu, ale s nimi je život krajší no, človek má načo spomínať hehe:)

    Na FB som stránku lajkla ako - Bibi Lieskovanová
    A tvoj blog sledujem cez GFC ako Bibi Brooks :)
    Email- bibka.li@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nie je deň, aby som nejakú volovinu nespáchala ..

    zdenahalgasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť