F&F HOME Spring/Summer 2015

25.3.15


web_DSC_0396

Už je oficiálne jar a je najvyšší čas pripraviť na toto krásne ročné obdobie nielen svoj šatník, ale aj svoj domov. :) Nová kolekcia F&F HOME Jar/Leto 2015 je plná farieb, vzorov a doslova vás naplní pozitívnou energiou. Poďme sa spoločne pozrieť na jednotlivé časti tejto kolekcie:


1. OCEANIC - táto kolekcia vám priveje svieži morský vánok do tváre. Presne takto by mal byť zariadený môj vysnívaný prímorský domček. :) Modrá je farbou harmónie a pokoja a to je presne to, čo táto kolekcia vytvára. Obývačku či spálňu môžete oživiť vankúšmi, ktoré nápadne pripomínajú maľbu akvarelom, kuchyňu pre zmenu osviežia výrazné okrúhle taniere či poháre s matným ombre efektom.

IMG_5586
nábytok  - REZBA

IMG_5581

web_DSC_0739

web_DSC_0251

2. DIVOKÝ ZÁPAD - kolekcia inšpirovaná suchými pustatinami amerického západu. Pomerne jednoduchá kolekcia, plná zemitých a naturálnych odtieňov. 

web_DSC_0227
nábytok - REZBA

IMG_5578

web_DSC_0746

IMG_5572

web_DSC_0726

3. RETRO - kolekcia v štýle retro je veselá, bezstarostná a hravá. Je charakteristická svojou farebnosťou a rôznym vzorovaním (geometrické vzory, kvety).

web_DSC_0320

web_DSC_0489

IMG_5599

IMG_5611

web_DSC_0430

IMG_5604

web_DSC_0213

4. BASICS - kolekcia F&F HOME BASICS obsahuje všetky možné nutnosti, ktoré by nemali vo vašej kuchyni chýbať. Môžete si vybrať z rôznych farebných prevedení a vzájomne ich kombinovať.

IMG_5608

web_DSC_0174

ENJOY! 

web_DSC_0153

web_DSC_0201

web_DSC_0176

Ako hodnotíte novú kolekciu? Ktorá časť kolekcie sa vám páči najviac? 

You Might Also Like

8 comments

  1. Pekná kolekcia, najviac sa mi páči Retro. Je to také milé a hravé, vedela by som si predstaviť niektoré doplnky u nás doma. Akurát, keby som mala meniť dekorácie bytu s každou novou kolekciou, skrachujem :D

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetky sú prekrásne, no by som si mala vybrať len jednu časť, tak Retro ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Retro a basic kolekce <3 <3 <3..škoda, že už bychom to neměli kde skladovat =/

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéj, hneď by som si plno vecí šupla do izby, hlavne tie vankúše, na tie som strašne úchylná :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oooo krásne to tam majú spravené! ja by som si vybrala asi z každého niečo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nejvíc se mi páči posledná fotka:D...ale fakt, že jeden doplněk mi do oka taky padl a zkusím ho někdy pořídit

    OdpovedaťOdstrániť