Friend - SHIP around the world by Stylefruits

4.3.15


outfit_bild


Vedeli ste, že 30.júl je Medzinárodným dňom priateľstva? A práve v tento deň minulého roku odštartovala stránka STYLEFRUITS veľký medzinárodný projekt s názvom "Friend-ship around the world". Som naozaj rada, že som bola oslovená, aby som sa stala súčasťou tohto zaujímavého projektu. A ako vôbec funguje a čo je jeho cieľom?

Stylefruits odošle bloggerovi balíček. Tento balíček obsahuje koženú bundu a klasické biele tričko ( s potlačou projektu) vyrobené z vysoko kvalitnej organickej bavlny. Úlohou bloggera je zostaviť outfit z týchto dvoch kúskov, odfotiť sa v ňom a poslať balíček ďalej do sveta inému bloggerovi. Hlavnou myšlienkou je vytvárať priateľstvá medzi bloggermi z iných štátov. :)

Doposiaľ prešiel balíček vyše 9000 km a precestoval štáty ako Nemecko, Francúzsko, Anglicko, Belgicko, Holandsko, Dánsko či Švédsko. Mne bol balíček poslaný z Poľska a aby som nezabudla na podstatnú info, jeho súčasťou je ešte denníček, tzv. logbook, ktorý je plný odkazov od predchádzajúcich bloggerov. :) Dievčina z Poľska, od ktorej som balík dostala mi napísala krásny odkaz, ku ktorému priložila 1 poľský groš pre šťastie a dokonca si dala tú námahu a nakreslila moju mini-podobizeň. Je to naozaj nezvyčajné, keď listujem medzi stranami a čítam všetky tie odkazy. Mám pocit, ako keby som objavila niekoho tajný denníček. :D

"Priateľský balíček + môj odkaz v logbooku" poputuje v týchto nasledujúcich dňoch k sympatickej Tess do Prahy. Ak ste zvedaví, ako Tess priložené kúsky nastajluje, nezabudnite sledovať jej blog. Dobrodružnú púť balíka a zoznam bloggerov, ktorí tento balík obdržali môžete pre zmenu sledovať tu.

_________________________


Kožená bunda a biele tričko sú klasické kúsky a nakoľko sa blíži jar, chcela som outfitu dodať trochu farebnosti. Na tričko som navrstvila jeansovú košeľu a zvolila pastelovo ružové nohavice. Prstene a náramky som vynechala a sústredila sa na jeden výrazný doplnok - náhrdelník. Prišiel mi z Happiness Boutique a mám vyhliadnutých ďalších 10 minimálne. :D Poštovné je zadarmo a za nazbierané body z nákupov môžete dostať darček - viac tu. :)

IMG_5056

IMG_5051

IMG_5052

IMG_5120

1

IMG_5079(1)
jacket, t-shirt - STYLEFRUITS
necklace - HAPPINESS BOUTIQUE
shirt, trousers - ZARA
hat - OASAP
sneakers - Asos
bag - H&M


You Might Also Like

8 comments

  1. zo všetkých zastávok si to nastajlovala najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný projekt a ty jsi to doplnila uplně božsky a originálně! Tleskám ti :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten projekt je skvelý. musí byť zaujímavé listovať si pomedzi tie odkazy. :) skombinovala si to super!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten projekt je skvělý a listovat tím deníkem musí být zajímavé ^_^
    Co se outfitu týče, trochu mě mrzí, že jsi to triko přebila riflovou košilí..já bych ji upřímně vynechal.
    Ale jinak palec hore, klobouk je nej..
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Outfit sa mi veľmi páči, kombinácia elegantnejších nohavíc s koženou bundou je super :) A ten projekt, to je naozaj zaujímavý nápad :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý projekt a úžasný outfit !

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super! a dekuju ze si me do toho zapojila <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tohle je perfektní outfit! :3 Ty barvy jsou úžasné :')
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť