Gold Glitter Striped Nails

15.3.15

NAILS

Čo budete potrebovať?

- podkladový lak (farba podľa vlastného výberu)
- zlatý lak
- lak so zlatými trblietkami
- transparentný lak

IMG_5336

Postup:

1. Naneste podkladový lak (ale keď chcete, môžete ho úplne vynechať a nakreslite si len pásiky, vtedy by váš výtvor mal vyzerať takto)
2. Nakreslite si s pomocou tenkého štetca cez stred nechta zlatý pásik (ak sa vám trasú ruky, alebo jednoducho neviete namaľovať rovnú čiaru :D, použite lepiacu pásku, viď tu)
3. Chvíľu počkajte a aplikujte na zlatý pásik vrstvu trblietok
4. Nechajte dobre zaschnúť a zafixujte všetko transparentným lakom 

IMG_5352

You Might Also Like

6 comments

  1. to vyzerá super, ale ja by som zvládla iba jednu ruku:d druhá by nebola veľmi estetická asi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja to mám presne tak isto! :D a mne sa, bohužiaľ, ešte k tomu aj ruky dosť trasú. :( ale za pokus nič nedám, vyzerá to krásne :)

      www.beautiful-savage.blogspot.sk

      Odstrániť
  2. Loreal má nejlepší laky! Jako jediný džej, dobře se lakujou, prostě bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne super nápad, akurát mám biely lak nalakovaný na nechtoch a stále rozmýšlam, ako to oživiť haha :))

    BibiBrooks

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypada to suprove!

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá to krásne :) musím si zaobstarať taký tenký štetec :)

    www.la-blanche.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť