IT GIRL

19.3.15


IMG_5466


Keď som sa prvýkrát stretla s pojmom IT GIRL, myslela som si, že ide o dievča, ktoré sa dosť dobre vyzná v počítačoch, heh. :D Teraz už k tomuto názvu nájdete nespočetne veľa definícií. No ak ste jedinec, ktorý o "IT GIRL" ešte nepočul (alebo si tiež myslel, že je to "ajťáčka" :D), jedná sa o dievča/ženu, ktorá bola stvorená z prachu nebeského. :D Je krásna, múdra, šikovná, má super trendy handry, skvelý vkus, božské telo, muži/ženy ju milujú, je úspešná a populárna. Je to dievča, ktorým túžite byť aj vy, chcete, aby bola vašou kamarátkou, tíško závidíte jej dokonalý život až dospejete do štádia, že ju začnete neznášať, no v hĺbke duše ste ňou posadnutí. Zdá sa vám to trochu psycho? :D Mne ani nie. Na Instagrame či cez rôzne blogy sledujem niekoľko takýchto dokonalých dievčat/žien, pri ktorých mi len padá sánka. No uvedomila som si, že je lepšie byť nedokonalou a sama sebou. Veď život máme iba jeden, tak si ho vytvorme podľa seba a nie podľa niekoho iného. :) Máte aj vy svoju "IT GIRL", ktorá je vaším vzorom? (mojou je Kenza!)

itgirl

itgirl2

IMG_5457

IMG_5470

IMG_5481

IMG_5519
sweatshirt - Mango
necklace - Happiness Boutique
coat - Sheinside (similar here)
jeans - New Yorker
bag - Oasap
heels - Mango
sunglasses - Gate

You Might Also Like

15 comments

  1. wow, milujem túto kombináciu kúskov, krásne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kombinace kabátku a kabelky je bezkonkurenční <3 další tvá fotka přibývá v mé složce pro outfitovou inspiraci!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne, jemné, ženské, a pritom ležerné, super

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento štýl je super! páči sa mi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké, akorát mi tam trochu vadí ta červená kabelka. Mně by se víc líbila třeba šedá :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. the Vanda's diary20. marca 2015, 11:16

    Krásny kabátik aj celkové zladenie :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikdy som sa nad tým nezamýšľala, takže svoju It girl nemám, ale pekne si to napísala a súhlasím, že netreba byť dokonalá ale radšej sama sebou :) Outfit sa mi páči a najviac sa mi tam páči tá červená kabelka. Nádherne to oživila a je to také netradičné. Takže palec hore :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tento fit je naprosto perfektný!!! <3 Ešte ten ružový kabátik... nádhera!
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I love your outfit!! you look gorgeous!! X

    OdpovedaťOdstrániť
  10. na takéto IT girl neverím, pretože nikto nie je dokonalý:) aj keď fotky a nablýskané životy cez instagram vyzerajú závideniahodne i tak si myslim, že každý má niečo "dark" vo svojom živote. Ja mám skôr také svoje idoly- ženy, ktoré toho veľa dokázali v biznise a tak, to vždy rada čítam:D
    ináč tieto džíny vyzerajú super! a baby pink kabátik ti veľmi sekne

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I love these colors together! Such a great outfit!!! :)

    www.ensembledeux.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Teda toto je fakt skvelá kombinácia, páči sa mi to.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť