Manly Men

8.3.15



manly


Voľakedy bolo nepredstaviteľné, aby ženy nosili nohavice. Vôbec si neviem predstaviť ako mohli vykonávať všetky domáce práce či iné fyzické aktivity v obrovských sukniach? V dnešnej dobe majú ženy o niečo lepšie postavenie ako kedysi, no žiaľ ešte stále existujú oblasti, kde byť ženou je hotovým peklom. V súčasnosti funguje všetko tak trochu naopak. Ženy sa obliekajú ako muži a muži nosia opätky či make-up. 


Sukne síce patria k mojim najobľúbenejším kúskom, no voľnejšie nohavice sú na nezaplatenie čo sa týka pohodlia. Tieto sivé mám už pár rokov a kúpila som ich v sekáči. Dlho som ich nenosila a chcela som ich odniesť krajčírke na zúženie, ale teraz som už presvedčená, že ich nechám tak a čoskoro sa vyberiem do sekáčov poobzerať sa po ďalších. :)

IMG_5168

IMG_5206

IMG_5220

marble3

IMG_5184
trousers - second hand
shirt - OASAP
coat - F&F
bag - New Yorker
sneakers - Asos (similar here)

You Might Also Like

11 comments

  1. krásne :)

    http://victoriamerlot.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja pánsky štýl veeeľmi môžem. Za mňa je toto rozhodne super outfit :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne velmi :) Paci sa mi ta lezernost..mozno len co sa mi paci menej, je prechod medzi nohavicami na topanky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super! Tobě to moc sluší, ale já se svými proporcemi bych v tom vypadala jak šedý balón :-D

    http://lifestylebykej.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tahle kombinace je úžasná, hrozně ti to sluší :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne! veľmi ti to pristane :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Výborná kombinace! Působí to tak nějak svěže :) www.keityna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nikdy by mě nenapadlo, že takové kalhoty mohou na někom vypadat dobře. V kombinaci s těmi teniskami vypadají naprosto skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. taketo nohavice zhanam uz dlho a nikde ich nemozem najst, milujem lezerny styl

    OdpovedaťOdstrániť