Ovsená bábovka / Oatmeal marble cake

22.3.15


IMG_5439


Po móde je mojím druhým obľúbeným koníčkom pečenie. Vždy keď mám cez víkend trochu času, vypekám jednoduché a chutné dobroty. Tentokrát som vyskúšala trochu netradičnú bábovku, pri ktorej vôbec nebola použitá múka, ale hlavnú prísadu tvorili ovsené vločky. Na dosladenie som nepoužila žiaden cukor, iba domáci med a jablkové pyré.


Čo budete potrebovať?
3 hrnčeky ovsených vločiek
1 hrnček jablkového pyré
3 PL bieleho jogurtu
1 PL kokosového oleja + 1 PL olivového oleja
(ak nemáte kokosový olej, použite 2 PL olivového oleja)
3 vajcia
3 PL medu
1 ČL sódy bikarbóny (alebo 1 kypriaci prášok)
1 ČL škorice
2 ČL holandského kakaa
nastrúhaná pomarančová alebo citrónová kôra

Voliteľné prísady: sušené ovocie, orechy 


IMG_5445


1. Rozmixujte si ovsené vločky v mixéri.
2. Zmiešajte si v miske všetky sypké prísady, t.j. vločky, sódú bikarbónu, škoricu, kakao
3. Pridajte zvyšné tekuté prísady.
4. Vymastite si formu na bábovku maslom a cesto vylejte.
5. Pečte 50 - 55 minút na 150 °C.

IMG_5441


dch

You Might Also Like

6 comments

  1. mňam :) toto som nemala vidieť v túto neskorú nočnú hodinu :D a ďakujem za recept, určite niekedy vyskúšam :)

    www.la-blanche.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéj, vyzerá to skvelo, dobrý nápad ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá vyzerá krásne!! Milujem vypekanie takýchto zdravých koláčikov, takže určite niekedy upečiem. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nejprve jsem tento článek nenáviděla, protože jsem se zrovna rozhodla zamakat na postavě (do léta, znáš to) a z té fotky jsem začala slintat, ale jakmile jsi zmínila, že místo mouky vločky a žádný cukr na dálku ti tleskám a děkuji. Tento článek letí do záložek, v neděli jdu péct! Díky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňam. Tiež som robila nedávno ovsenu bábovku a velmi nám chutila. Recpetik mám len trošku iný ako ty.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. znie to úžasne, idem na to! ja milujem bábovku z kombinácie celozrnnej a pohánkovej múky a tvarohu.Tiež dosladzujem medom, je to paráda

    OdpovedaťOdstrániť