Tassels

16.3.15


IMG_5420

Už som vám spomínala, že 70.roky sú mojou najobľúbenejšou érou? Určite áno, pravdepodobne sa opakujem už po x-tý krát. :D Svoj comeback zažili na tohtoročných týždňoch módy a nebolo snáď bloggera či iného fashionistu, ktorý by sa nepromenádoval vo zvonáčoch, jeansovej sukni/šatách či v kúskoch z brúsenej kože. Samozrejme, že je úplný nezmysel nasledovať každý trend, ale ak máte v sebe aspoň kúsoček "hippie-boho-gypsy duše", určite nie je na škodu vlastniť pár podobných kúskov. :) Obliecť sa v štýle 70.rokov môžete aj do práce, ak robíte napríklad v kancelárii. V tomto je pre mňa veľkým vzorom Olivia Palermo, ktorá vie majstrovsky kombinovať farby, materiály a rôzne vzory. Väčšinou ju môžete vidieť v midi sukniach, ktoré sú typické pre roky sedemdesiate. Pokiaľ sa vám tento trend páči, no nechcete do neho príliš investovať, odporúčam navštíviť sekáče. :)

70s

70s2


IMG_5378

IMG_5435

IMG_5381

IMG_5437
jacket - Mango
sweater - SHEINSIDE (similar here and here)
skirt - SHEINSIDE
ankle boots - Primark
bag - Sammydress
hat - H&M

You Might Also Like

7 comments

  1. Perfect♥ xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné fotky a aj kabelka. Ja 70-ky príliš nemusím, aj keď určite by sa našli kúsky, ktoré by som si vedela predstaviť vo svojom šatníku. :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  3. slusi:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť