Blue & Marble

27.4.15

IMG_6469



V obchodoch som nebola už asi mesiac ! Na jednej strane som na seba hrdá, pretože šatník mám aj tak preplnený, no na tej druhej mám zas pocit, že akosi zaostávam a nemám prehľad. :D Veď komu by sa aj chcelo motať po obchodoch, keď je vonku tak nádherné počasie. V najbližších dňoch sa však trochu pokazí, takže určite zbehnem na menšiu obhliadku a ďalšiu inšpiráciu načerpám už túto stredu pri raňajkách v letnom F&F Showroome. :)

1

2

blue

IMG_6467

IMG_6499

IMG_6473
jacket - Promod
shirt - Sheinside
jeans - H&M
sneakers - Asos
bag - H&M

You Might Also Like

9 comments

  1. Musím uznať, že sa práve pozerám na jeden krásny príspevok, ktorý má niečo do seba. Len tak ďalej. Keep going!!

    SSLEEK

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je krásny odtieň modrej!
    ja do obchodov chodím už iba keď niečo potrebujem, inak ma tí ľudia a tovar vôbec nelákajú:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Modrá je úžasná! Sluší ti to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teb modrý kožák je úžasný!!

    Rada by som ťa pozvala na GA na mojom blogu:) http://baribircak.blogspot.sk/2015/04/bionatural-giveaway-appreciate-your.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oh wow this jacket is amazing!! Such a stunning colour and I love the way you've styled it too <3 Gisforgingers xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. čím dál tím víc začínám mít ráda modrou :-)

    OdpovedaťOdstrániť