Flare Jeans

5.4.15


IMG_5841


Zvonáče vlastním už zopár rokov, no na blogu som ich ešte nepredviedla. Našla som ich v H&M za 10 € - posledný kus a v mojej veľkosti. Zvonáče sa mi vždy páčili, no nájsť také so správnym strihom na vašu postavu, dá celkom zabrať. Niektoré sú príliš bedrové, takže ak si sadnete, vylezie vám polovica podvozku, iné sú zas príliš dlhé a podaktoré sú také široké, že v nich má človek nohy ako ťažný kôň. No ak sa na vás usmeje šťastie a podarí sa vám zohnať perfektne pasujúce, určite neoľutuje, pretože dokážu vytvoriť zaujímavú siluetu a pekne predĺžiť nohy. :) A čo vy? Páčia sa vám zvonové nohavice alebo dávate prednosť klasickým strihom?

IMG_5818

IMG_5822

IMG_5828

IMG_5836

IMG_5854

IMG_5898
hat - Oasap
coat - Zara
shirt - H&M
sweater - second hand
jeans - H&M
shoes - Asos
bag - F&F
scarf - second hand

You Might Also Like

8 comments

  1. Ja sa na navrat zvonacov tesim :D S mojimi mocnymi lytkami sme si so slimkami aj tak velmi nerozumeli :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem zvonove nohavice a tesim sa, ze sa vracaju opat. Vlastne, ze sa vratili :)
    www.factorrv.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No zvonace by som nazvala poriadnym retrom ale velmi sa tesim z ich navratu. Vedia spravit krasne nohy, pokial je zvoleny dobry strih. Uz som zacala misiu na najdenie tych pravych, no zatial je neuspesna. Snad sa mi coskoro postasti :)
    Krásny outfit :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  4. božské !

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/2015/04/boots-camp.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. love it! Heart the Bag!

    Lisa - www.lisasgirlystuff.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja sa návratu zvoňákov neteším. Mám rada úzke strihy, ktoré mi padnú ako uliate, no viem si predstaviť, že niekomu môžu zvonové nohavice práve vyhovovať. Ja však ostávam spokojne verná slim jeansom ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty zvonáče ti sednou vážně perfektně, hrozně ti to sluší! :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lovely style!

    http://ecleticaandchic.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť