Leo Print Coat

18.4.15


IMG_6167


V poslednom outfit poste to boli leopardie lodičky, tentokrát pre zmenu leopardí kabát z F&F, ktorý som ukoristila z maminho šatníka a môžem vás ubezpečiť, že pri tomto čine nebolo ublížené žiadnemu zvieraťu. :D Hoci je kabát sám o sebe výrazný, pôsobí decentne a to je aj jeden z dôvodov, prečo som k celkovému vzhľadu nechcela pridávať žiadne iné farby, ale naopak nechať celok v jednotnosti. K béžovým jeggingsom som zladila nude lodičky a kabelku, ktorú mám z už neexistujúceho e-shopu, no našla som pre vás jednu v hnedej farbe.


Zároveň by som chcela poďakovať za nomináciu v súťaži Bloger roka 2014. Konkurencia bola naozaj veľká a cením si každý získaný hlas. :) Je naozaj skvelé, že projekt tohto druhu vznikol aj u nás na Slovensku a držím palce všetkým finalistom. 


IMG_6150

IMG_6153

IMG_6157

IMG_6162

IMG_6163

IMG_6178

IMG_6195
coat - F&F
blouse - H&M (old)
jeans - H&M (old)
heels - Mango
bag - no brand


You Might Also Like

10 comments

  1. Sluší ti to jako vždy. To asi není ani třeba zdůrazňovat :). Ale ta kabelka! Tak ta je fakt nádherná!!!!

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko spolu vyzerá krásne :) Ako ti ja závidím tie lodičky!
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) veľa podobných lodičiek nájdeš na Asos-e :)

      Odstrániť
  3. béžová farba sa ti veľmi hodí :) inak lodičky sú úplne perfektné!

    na mojom blogu prebieha giveaway ;)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love your Coat!

    www.lisasgirlystuff.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne bryle a podpatky;)
    slusi:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť