Mixed Prints

12.4.15



IMG_6056

Hoci už vlastním jeden pár lodičiek s leopardím vzorom, tieto z Asosu sú pre mňa absolútnou špičkou. Milujem ich tvar, farbu, vzorovanie, vyzerajú luxusne a určite by nikto neuveril, že stáli pod 30 €. :) Sú pomerne vysoké, čoho som sa trochu obávala, no musím potvrdiť opak - sú pohodlné a mäkkučké. Keď som na ne narazila, boli už vypredané, no každý deň som na ne poctivo číhala a trpezlivo čakala....ako keď levica striehne na svoju obeť a nakoniec bol môj "lov" úspešný. :D Už začínam pomaly veriť na silu pozitívneho myslenia. Prajem krásny štart do nového týždňa!

IMG_6030

IMG_6035

IMG_6040

IMG_6074

IMG_6090

IMG_6049
coat - OASAP
sweater - Zara (old)
shirt - H&M (old)
bag - OASAP (similar here)
trousers - H&M
heels - Asos (similar here and here)

You Might Also Like

5 comments