Red Heels Alert

24.4.15


IMG_6427


Minulý víkend sme sa vybrali na menší nákup do rakúskeho Kittsee a po ceste domov sme sa zastavili v tamojšom parku, ktorého súčasťou je aj zámok. Počasie mi v ten deň prialo, čo som hneď využila na to, aby som mohla vyvetrať svoje obľúbenkyne. Človek by povedal, že v dnešnej dobe už nie je problém nič zohnať, no tieto červené krásky mi dali poriadne zabrať! Prajem vám krásny víkend! ;)


asos

IMG_6340

IMG_6348

IMG_6385

redheels

IMG_6346
sweatshirt - Mango
jacket - Mango
sunglasses - Opti24
jeans - New Yorker
bag - H&M
shoes - Ebay

You Might Also Like

13 comments

  1. Prekrásne lodičky! <3 Celý outfit je božský!
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalá :) Veľmi ti to sekne ;)

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto je pre mňa outfit, ktorý k tebe úplne ide a vystihuje ťa :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naprosto perfektní!!! nemám jiných slov:)!!!<3
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hy,, i'm just blogwalking..
    this is a good site,, have a nice day :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší, skvělý outfit! Ty džíny se mi velmi líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekné a tie lodičky podčiarkujú celý outfit. Michaela
    http://www.imperfect-woman.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I like the outfit!

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné lodičky, veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť