And they lived happily grey after

17.5.15


IMG_6989


Po menšej pár-dňovej odmlke vás opäť srdečne pozdravujem. Výlet do Prahy dopadol na jednotku s hviezdičkou, ale o celkový feedback a svoje emocionálne dojmy by som sa s vami rada podelila v nadchádzajúcom článku. :D Mám pred sebou hromadu (ne)podarených fotiek, ktoré musím vytriediť a poupravovať. 

V momentálnom období panuje vonku celkom príjemné počasie aj atmosféra, no sem-tam mám chuť vystrčiť "rožky" a zmeniť sa na zlé dievča, čo dávam najavo tým, že sa zahalím do tmavých farieb. Apropó .... nedajte sa oklamať tými veľkými modrými očami. Ak ma niekto/niečo poriadne vytočí, sršia mi z nich spaľujúce blesky. :D 

Ako miesto fotenia som si vybrala lokalitu, ktorá sa nachádza pod diaľnicou. Je vždy zahalená v tieni, na jej koncoch sa nachádzajú nedokončené cesty, ktoré nikam nevedú a nad hlavou môžete počuť hluk z nikdy neutíchajúcej premávky. Tento chladný betónový tunelovitý kolos má svoje čaro. Kedysi som tu zvykla fotiť "veselé" farebné outfity, no nikdy to nebolo ono. Toto miesto akoby z nich vysalo dobrú energiu a tak som pre zmenu vyskúšala opak a snažila sa splynúť s okolím. Šedá bunda je značky S.Oliver, prišla mi zo slovenského shopu VyzerajDobre, ktoré ponúka rôzne značkové oblečenie. K nej som doladila obyčajné sivé triko zo sekáča, čiernu asymetrickú sukňu zo Zary a topánky z Asosu, ktoré ste mohli naposledy vidieť v kombinácii s ďalším "dark outfitom".


jacket


IMG_6965

IMG_6976

IMG_6983

IMG_7004

IMG_7016
jacket - VyzerajDobre
skirt - Zara
t-shirt - second hand
shoes - Asos
bag - Zara
necklace - Asos

You Might Also Like

6 comments

  1. perfektní! moc se mi líbí hra materiálů a střihu a ty boty jsou k tomu nejlepší!!:)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá kabelka je skvelá, trošičku mi textúrou pripomína jednu Phillip Lim, krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslím, že to prostredie na fotky je super! a krásna kabelka :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/
    Giveaway on my blog here -> http://ruhamania.blogspot.hu/2015/05/giveaway-with-znu.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé! Naozaj to do toho prostredia pasuje. Mne osobne k tebe síce viac idú elegantnejšie outfity v svetlých farbách ale aj toto na tebe vyzerá dobre :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  6. So in Love with your bag!

    Greetings - www.lisasgirlystuff.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť