Green Coat

10.5.15


IMG_6836


Po minulotýždňovej návšteve F&F showroomu som ihneď utekala do Tesca na Zlatých pieskoch obzrieť si všetky tie dobroty aj naživo Robila som si zálusk hlavne na plavky a nejaký overal, no človek mieni a pán Boh mení. :D Odniesla som si jeden top, palazzo nohavice a tieto jeansy. Rifle s vysokým pásom patria teraz k mojim obľúbeným. Cítim sa v nich oveľa "bezpečnejšie", dokážu vás doslova scucnúť, vytvarujú vám pekný pás i zadok a v prípade, že si sadnete, tak sa absolútne nemusíte obávať toho, že vám vyskočí povestný trojuholníček od nohavičiek (fujky). :D Aký strih jeansov preferujete vy?

IMG_6819

IMG_6823

IMG_6835

IMG_6842

coat

IMG_6827
coat - Sheinside (similar here)
shirt - H&M
hat - H&M
jeans - F&F
shoes - Ebay
bag - Sammydress (similar here and here)

You Might Also Like

5 comments

  1. Ten trench je perfektní! škoda, že už je vyprodaný..:/ Moc se mi líbí s džínovinou, povedlo se!!:)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit. Tiež v poslednej dobe viac vyhľadávam rifle s vyšším pásom, no u mňa je kritériom, aby mali aspoň náznak predných vrecák :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  3. slusi, krasny kabat;) vypada to skvele na tebe)


    www.bridgeofmemories.blogsptot.com

    OdpovedaťOdstrániť