Lapel Split Blazer

2.5.15


IMG_6538


Prajem vám krásny začiatok nového mesiaca a dúfam, že nám prinesie veľa slnečných dní. Je to nenahraditeľný pocit, keď môžete zimné oblečenie konečne vymeniť za ľahké materiály a mini dĺžky. V tomto období sa mi zdá všetko také pozitívnejšie...vôňa kvetov vo vzduchu a všade prítomná zeleň ma dokáže naozaj "nakopnúť". Dokonca až tak, že som začala chodiť do posilňovne! To miesto vo mne vždy vzbudzovalo hrôzu :D, no zmenila som názor a verím, že tento rok sa už budem môcť cítiť v plavkách o niečo sebavedomejšie.

IMG_6515

IMG_6523

IMG_6529

IMG_6534

IMG_6572

IMG_6548

IMG_6599
blazer - Sheinside
top - Pimkie
skirt - Zara
shoes - Ebay
bag - Ebay (similar here and here)

You Might Also Like

23 comments

  1. Krasna! Velmi sa mi pacia tvoje vlasy. A tie topanocky...aaaach :) Objednavala si svoju beznu velkost?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, moja bežná veľkosť je 39. Červené lodičky mám vo veľkosti 39 a sú mi trochu väčšie, tak som si do nich kúpila vložky, ale tieto čierne mám 38 a sadnú ako riť na šerbel :D

      Odstrániť
  2. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sukňa je super. Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) vela stastia a aspon takychto super prispevkov alebo lepsich ak sa to vobec este da. ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk ) .... Krasny outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) vela stastia a aspon takychto super prispevkov alebo lepsich ak sa to vobec este da. ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk ) .... Krasny outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý outfit, hrozně se mi líbí ta hra s barvami okolo rozparku sukně se zbytkem outiftu! Moc ti to sluší :))

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherná. Veľmi krásna kombinácia. Každým novým outfitom prekonávaš ten predchádzajúci a všetky sú naozaj nádherné :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jedna z najkrajších žien sveta sa necíti sebavedomá?! Svet je hore nohami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. celý tento koment je hore nohami :D ale dakujem

      Odstrániť
  9. pristane ti to! krásna sukňa a máš veľmi pekné vlasy :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělý look! Máš krásné vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. slusi ti to:) jsi krasne nalicena! a skvele vlasy!

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie vlasy....♥ ♥ ♥ úžasné..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. moc ti to sluší, ty vlasy jsou geniální a outfit taktéž!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great Look, I love it :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť