SILVER BROGUES

21.5.15

IMG_7431

Už je to niekoľko rokov, čo úspešne praktizujem nákupy bez chlapa (nechcem byť obvinená z týrania blízkej osoby :D) a dokonca aj bez kamošiek. S kamarátkami to bola skôr taká menšia "babská jazda", ktorá po shoppingovom maratóne zahŕňala aj obed z Mc´Donaldu plus kávu a domov sme chodili ako zbité psy. :D 

Milujem nákupy v spoločnosti samej seba, no minulý víkend som svoje osobné pravidlo porušila, pretože môj chlap potreboval oblek na svadbu. Keďže obleky vôbec nenosí, nechcel minúť horibilnú sumu a tak sme si to namierili do F&F. Po hodine aj pol sme odchádzali s oblekom, tromi košeľami, dvomi tričkami a kraťasmi na cvičenie. Chlapec spokojný a ja skoro v bezvedomí. :D Ešteže nakupuje len dvakrát do roka. A čo vy? Nakupujete radšej samy či v spoločnosti niekoho blízkeho? :)

hat

IMG_7369

IMG_7385

IMG_7389

IMG_7420

IMG_7395

IMG_7397
hat - OASAP
shirt - H&M
jeans - Primark
bag - Mango
shoes - F&F

You Might Also Like

9 comments

  1. pekné oblečko a topánky asi najviac aj ja zháňam také podobné :) a najradšej nakupujem tiež sama :))

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nakupujem rada aj v spoločnosti a môj chlap s tým problém nemá. No keď som s niekým, väčšinou si nič nekúpim a najlepšie nakúpim sama. Neviem čím to je, no vtedy proste nájdem aj to čo nehľadám a keď mám spoločnosť tak zaručene nikde nič nemajú :D

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nikdy nesklameš. Každý tvoj fit vyzerá skvelo!
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Outfit je bomba, veľmi sa ti to hodí :) ja som na tom s nakupovaním presne ako ty - kedysi som mávala spoločnosť, ale v poslednom čase nakupujem výhradne sama.

    Pozývam na giveaway:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednoznačne sama čo momentálne nie je moc možné preto teraz uprednostňujem nákupy cez internet ...... inak ti to veľmi pristane košeľa je super a topánky tiež. Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I love your style, you look great :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tohle je skvělé!

    nakupovat chodím sama nejraději, beru to jako druh relaxu :)

    OdpovedaťOdstrániť